Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه گنج با بحث و بررسی نیازمندی ها و پیشرفت های شهر نمونه اقتصادمقاومتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگاری خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدجوادفدایی، استاندار، امروز(۱۲ دی)در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان قلعه‌گنج، استفاده از بنگاه‌های اقتصادی استان برای سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان و مدیریت و برنامه‌ریزی و توسعه استان را مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


وی با اشاره به اینکه مدتی در دوران سرپرستی استانداری کرمان وقفه مختصری در بعضی کارها ایجاد شد؛ تصریح کرد: اما از این به بعد فعالانه برنامه‌های توسعه‌ای مناطق مختلف استان را که در برنامه دولت است دنبال می‌کنیم و  در سفرهای شهرستانی برنامه ششم و معین‌های اقتصادی را به موازات هم و مستمر دنبال می کنیم و در جلسه ای با حضور معین های اقتصادی در تهران مقرر شد برنامه های سه ساله معین های اقتصادی تدوین شود.

 

 

نماینده عالی دولت در استان کرمان ادامه داد: معین‌های اقتصادی که فعالیت ندارند یا برنامه‌های خود را دنبال نمی‌کنند، تعیین تکلیف می شوند و معین‌های اقتصادی که عملکرد خوب و یا برنامه‌ای نداشتند، جایگزین می‌شوند و  دستگاه‌های اجرایی باید با معین‌های اقتصادی جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌‌های مدنظر همکاری کامل داشته باشند.

 

 

وی با اشاره به اینکه از سازمان مدیریت برنامه‌ریزی استان نیز خواسته‌ایم تا ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها در این زمینه داشته باشند و پیگیری، نظارت‌ها و بررسی فعالیت‌های معین‌های اقتصادی استان توسط معاونت‌های استانداری دنبال می‌شود؛ از ساخته و تجهیز بیمارستان چاه دادخدای این شهرستان با همکاری استان و معین اقتصادی خبر داد.

 

 

فدایی با افزودن اینکه در خصوص آزمایشگاه رمشک نیز فضا توسط دانشگاه علوم پزشکی جیرفت آماده و از سوی معین اقتصادی تجهیز می‌شود؛ افزود: برای مرکز جامع سلامت شهرستان قلعه‌گنج نیز به هر میزان که مقدور است از سوی معین اقتصادی کمک می شود.

 

 


حمید ملانوری، سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان با اشاره به سفر نوبخت طی هفته آینده به جنوب استان؛ بیان داشت: لازم است دستگاه‌های اجرایی نیازهای منطقه از جمله برق، آب و ... در پروژه‌های اقتصادی را احصا و در این سفر گزارش آن را ارائه دهند.

 


وی اظهار داشت: شیوه مدیریتی که در شهرستان نمونه اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج به کار گرفته شده و اتفاقات رخ داده موجب شد نمونه آن از سوی رهبری مورد تأیید قرار گیرد و سایر استان‌ها نیز از آن الگو بگیرند لذا با وجود همه مشکلات اقتصادی که در کشور داشتیم، اما ظرفیت‌ بخش خصوصی در استان کرمان نمود جدی به خود گرفته است.

 


ملانوری با بیان اینکه در حال حاضر 133 پروژه قابل افتتاح در بخش صنعت، معدن، کشاورزی، خدمات و زیرساختی داریم که 5 هزار شغل ایجاد کرده‌اند و بیش از 81 هزار میلیارد ریال پروژه است؛ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توانمندسازی مناطق و محلات و مردم را مورد تأکید قرار داد.

 


مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان کرمان با اعلام اینکه 51 روستای شهرستان قلعه‌گنج فاقد آب شرب و 91 روستای این شهرستان با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند؛ تصریح کرد: هیچگونه آب پایداری در قلعه‌گنج نیست و سال جاری 16 حلقه چاه در شهرستان حفر شده است لذا با توجه به اینکه امسال هیچگونه بارندگی در منطقه نداشتیم، تابستان آینده به هیچ عنوان نمی‌توانیم جوابگوی آب روستایی شهرستان باشیم.

 


 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: 9 دی حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی فتنه 88 مجلس نهم دی روز بصیرت انقلاب اسلامی سال نو میلادی کلیسا ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی قلعه گنج آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد

امتداد - در چهارصد و نود و سومین جلسه شورای عالی بیمه سهم هریک از شرکت های بیمه از عوارض بیمه شخص ثالث تعیین شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  در ابتدا معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ضمن ارائه گزارش عملکرد صنعت بیمه از تدوین برنامه راهبردی افزایش ضریب نفوذ بیمه خبر داد.   همچنین دکتر شریف زاده معاون بانک و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی  ضمن قدردانی از تلاش های خوب صورت گرفته در صنعت بیمه گفت:  خوشبختانه عملکرد  صنعت بیمه  در سال گذشته، نشان دهنده اقدامات مثبت بوده و امیدوارم این مسیر همچنان ادامه داشته باشد و به این میزان رضایت قانع نباشیم.

وی  در خصوص برنامه جامع افزایش ضریب نفوذ بیمه افزود: این برنامه باید راهبردی و با تاکید بر بیمه های زندگی و مسئولیت با بهره گیری از بیمه نامه های نوین باشد. همچنین در این نشست رئیس کل بیمه مرکزی ضمن ابراز تاسف در خصوص فقدان پیشکسوت صنعت بیمه -زنده یاد آیت کریمی- و تسلیت به خاندان ایشان و خانواده صنعت بیمه به پیش نویس مصوبه شورای عالی بیمه در خصوص نظارت بر شرکت بیمه اتیه سازان حافظ در حوزه درمان اشاره کرد و افزود: تمامی خدمات و محصولات بیمه ای در صنعت بیمه متمرکز خواهد شد.

وی افزود:مسیر کنش فعالانه حاکمیت بیمه ای به گونه ای طراحی شده که در آینده نزدیک تمامی خدمات و محصولات بیمه ای در بازار صنعت بیمه متمرکز شود. دکتر علی استاد هاشمی با اعلام این مطلب افزود: روان سازی فرایندهای بیمه ای و حرکت به سمت مردمی شدن این صنعت در راس سیاست های نهادناظر قرار دارد و هر گونه فعالیت بیمه ای باید زیر نظر بیمه مرکزی صورت گیرد. شایان ذکر است علاوه بر تصویب تعیین سهم موسسات بیمه از مبالغ مقرر در بند «ت» تبصره ۱۴قانون بودجه ۱۴۰۳ در این جلسه از سوی اعضا ، مهندس محمدرضا کشاورز نیز به عنوان مدیرعامل بیمه ایران و عضو جدید شورایعالی بیمه سوگند نامه یاد  کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • جلسه شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر در شهرستان پیرانشهر
  • نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت برگزار شد
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • اولین جلسه شورایعالی بیمه در سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند
  • ۴۰۰۰ همت برای تحقق نرخ رشد ۸ درصدی در اقتصاد کشور نیاز است
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • تا پای جان برای ایران
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت