Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در جمع مدیران دبیرخانه شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت ضمن تبریک میلاد حضرت مسیح(ع) بر اتحاد و همدلی همه اقوام و اقلیت‌های دینی ایران تأکید کرد و گفت: شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی نماد وحدت ملی هستند و حضور فعال آنها در نهضت امام خمینی(ره) و مبارزات انقلابی ملت ایران و دوران دفاع مقدس بیانگر اتحاد ملت ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین شهیدی با اشاره به اینکه وجود 90 شهید و 200 جانباز و 58 آزاده مسیحی در دوران مقدس، عمق وطن دوستی ارامنه و وحدت آنان با ملت ایران را نشان می‌دهد، گفت: وجود 11 شهید کلیمی و 33 شهید زرتشتی و تعداد زیای جانباز و آزاده از پیروان ادیان توحیدی بیانگر نقش همه اقوام و ادیان در اقتدار و عظمت جامعه ایران است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمنان علیه ملت ایران، ادامه دارد، گفت: شهدا و ایثارگران سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و ادامه راه این عزیزان ملت ایران را از هر نوع گزند دشمنان بیمه کرده است ضمن اینکه فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه شدن آن مقوم امنیت و اقتدار ملت ایران و مورد تأکید همه مسئولان است.
معاون رییس جمهور با تأکید بر اینکه با افزایش مشکلات اجتماعی و اقتصادی؛ تقویت روحیه ایثار و نوع دوستی می‌تواند در کاهش آسیب‌ها بسیار مؤثر باشد، گفت: ایثار اجتماعی برای تقویت همبستگی اجتماعی و ملی ضرورت دارد و ایثار اجتماعی در مقطعی که توطئه دشمنان در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی به اوج خود رسیده و جنگی نرم علیه ملت ایران شکل گرفته است می‌تواند راهگشا باشد و به عنوان سلاحی در مقابل خباثت دشمنان مؤثر واقع شود.
وی با اشاره به برنامه‌های دبیرخانه شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای تقویت این فرهنگ گفت: دومین همایش ملی ایثار اجتماعی در اسفند ماه امسال با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می‌شود و مشارکت نخبگان و اصحاب قلم از همه اقوام و اقلیت‌های مذهبی نقش مهمی در افزایش دستاوردهای این همایش دارد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۴۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی