Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره احتمال فیلترینگ اینستاگرام، گفت: من متن صبحت‌های معاون دادستان را نخواندم و صبح امروز در دولت از تیتر اخبار متوجه این موضوع شدم. فرض بر این که حرف‌های معاون دادستان درست است و وی اختیار قانونی برای فیلترینگ اینستاگرام دارد، این سؤال پیش می‌آید بعد از این قرار است چه اتفاقی بیفتد؟ این را برای مردم روشن کنند و دو قطبی فیلترینگ یا مخالفت با فیلترینگ را درست نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا وی ادامه داد: برای مردم بگویند از فردای فیلترینگ اینستاگرام در کشور در زندگی مردم، حاکمیت و کاهش جرایم چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ در این زمینه باید جمع بندی عقلایی شود.

ادامه دارد...

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: آذری جهرمی فیلترینگ اینستاگرام صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۴۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند

به گزارش قدس آنلاین، عیسی زارع‌پور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح پروژه‌های برق منطقه‌ای استان سمنان در شهرستان میامی اظهار کرد: از مجموع این روستاهای متصل به اینترنت پرسرعت، چهار روستا در دولت سیزدهم از این خدمت بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: یکی از دلایل اتصال دیرهنگام روستاها به شبکه ملی ارتباطات و برخورداری از اینترنت پرسرعت، نبود زیرساخت مناسب مانند برق است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توسعه زیرساخت‌های انرژی و ارتباطی هستیم تا مردم بتوانند بدون محدودیت در جهش تولید مشارکت داشته باشند.

برگزاری نشست با موضوع تبیین دستاوردهای نظام و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان سمنان از دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان میامی است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور روز پنجشنبه در سفری یک‌روزه و در قالب دومین سفر دولت سیزدهم به سمنان، وارد مرکز این استان شد.

آیت الله رئیسی عصر امروز هم در سفر به شاهرود، در استادیوم تختی با مردم این دیدار خواهد کرد.

تعدادی از وزیران دولت سیزدهم نیز از ظهر دیروز چهارشنبه در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به بازدید و بهره‌برداری از چند طرح پرداختند و امروز نیز این وزرا به عنوان معین هر شهرستان، در ادامه برنامه‌های سفر دولت سیزدهم در نقاط مختلف استان سمنان حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قیمت مسکن در تهران کاملاً تحت کنترل است
  • معاون رئیس جمهور: رشد قیمت مسکن در تهران ‌منفی شد
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • نقص سیستم آب پاش منجر به اتفاقی در رژه روز ارتش مشهد شد
  • هشدار معاون فرماندهی کل قوا به اسرائیل: توانمندی‌هایی داریم که اگر اتفاقی برای کشور بیفتد حتما از آن استفاده می‌کنیم
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان