Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:08:28 GMT

تامین 40 درصد آب شرب اردبیل از سد یامچی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۵۵۰۰

تامین 40 درصد آب شرب اردبیل از سد یامچی

به گزارش برنا،ابراهیم امامی، فرماندارنیر امروز در جلسه ایمنی آب سدیامچی افزود: این سد برای تامین آب آشامیدنی 500 هزار نفر در نظر گرفته شده و نیاز است برای بهبود وضعیت این سد اقدامات اساسی انجام شود.

وی همچنین به اجرای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اشاره کرد و گفت:فاضلاب شهر نیر یکی از مهمترین پروژه های منطقه بوده و تصفیه خانه آن با پیشرفت فیزیکی 90درصد درحال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امامی بیان کرد: تاکنون برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر نیر اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال هزینه شده و برای اتمام آن به 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 وی افزود: همچنین تاکنون 23 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر نیر اجرا شده و این پروژه نیز پیشرفت فیزیکی 85 درصدی دارد.

فرماندارنیر گفت: تاکنون 30 میلیارد ریال اعتبار برای احداث شبکه فاضلاب شهر نیر هزینه شده و برای اتمام آن نیز 15 میلیارد ریال باید هرینه شود.

امامی به اجرای خط انتقال پساب فاضلاب شهری نیر هم اشاره کرد و افزود: خط انتقال این پساب 9.5 کیلومتر بوده و با پیشرفت فیزیکی 99درصد درحال اجراست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تامین آب سد یامچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سید حامد عاملی روز پنجشنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل اظهار کرد: وضعیت فضای کسب و کار استان به لحاظ اشتغال زایی و سرمایه گذاری مطلوب است و در نظر داریم این استان با ایجاد رونق سرمایه گذاری و جهش تولید به ۱۰ استان برتر کشور در فضای کسب و کار ارتقا یابد.
وی افزود: جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در گره‌گشایی مشکلات اقتصادی و سرمایه گذرای بسیار موثر واقع شده و ضروری است اتاق بازرگانی کاری کند تا این استان در رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولید و صنعتی هم جزو ۱۰ استان برتر کشور شود.
استاندار اردبیل اصلاح فرایند‌ها در امور اقتصادی و سرمایه گذرای در استان را ضروری دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی که گرفتاری‌های بیشتری در فرایند‌ها دارند ایرادات و نواقص موجود در فرایند‌ها را اعلام کنند تا این مشکلات در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، کمیته حمایت قضایی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مورد بررسی قرار بگیرد.
عاملی همچنین از احصای ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: ظرفیت‌های سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری و همچنین ظرفیت تامین مالی طرح‌های خوبی در استان احصا و شناسایی خواهد شد.
وی گفت: استفاده واحد‌های تولیدی و صنعتی استان از تامین مالی سازمان بورس مورد توجه جدی است همچنانکه از ظرفیت‌های مالی بانک‌ها هم در رونق واحد‌های تولیدی و صنعتی استان استفاده خواهد شد.
استاندار اردبیل با بیان اینکه طرح‌های پیشران اقتصادی در این استان تسریع شده و نسبت به تکمیل و اجرای آن اعتبارات لازم تامین می‌شود افزود: در کنار طرح‌های پیشران اقتصادی طرح‌های مربوط به بخش کشاورزی، صنعت و گردشگری هم مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.
عاملی با بیان اینکه موانع سرمایه‌گذاری در استان برطرف می‌شود، افزود: برای افزایش بهبود فضای کسب و کار و رونق تولید و اشتغال در استان موانع سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی برطرف می‌شود.
وی با بیان اینکه راهبرد اصلی توسعه در استان تکمیل زنجیره‌های توسعه است، گفت: باید از ظرفیت‌های مولدسازی برای تامین منابع مورد نیاز زیرساخت‌های عمرانی استان استفاده شود.
استاندار اردبیل رونق تولید در واحد‌های تولیدی و صنعتی و هم چنین تامین زیرساخت‌های مربوط به بخش راه، آب و کشاورزی را راهبرد دیگر توسعه استان برشمرد و گفت: احداث بزرگراه‌ها، تکمیل راه آهن اردبیل- میانه، راه اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی، تسریع در منطقه ویژه اقتصادی نمین و تکمیل طرح‌های آبیاری و زهکشی جزو طرح‌های اولویت‌دار استان است.

دیگر خبرها

  • وضعیت نامطلوب محیط کسب و کار اصلاح می شود
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • قانون عدم الزام بیمه مجدد شاغلین فصلی در استان اردبیل قابل اجرا است
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون
  • امامی: حدود ۵/۵ درصد از مصرف فرهنگی خانواده ایرانی، پوشاک است
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب و فاضلاب خارگ اختصاص یافت