Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:08:22 GMT

گرمخانه زنان در شهرستان فردیس راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۶۰۱۶

گرمخانه زنان در شهرستان فردیس راه‌اندازی می‌شود

منوچهر غفاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به راه‌اندازی گرمخانه زنان در فردیس، اظهار کرد: ازآنجایی‌که یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری فردیس فراهم کردن مکانی برای زنان بی‌سرپناه این شهر است، این مرکز تا ۱۰ روز آینده آماده خدمات‌رسانی می‌شود.

وی در ادامه مساحت گرمخانه زنان فردیس را ۲۵۰ مترمربع اعلام کرد و افزود: ظرفیت این گرمخانه ۲۰ نفر است و به‌صورت شبانه‌روزی در روزهای سرد به زنان بی‌خانمان خدمات‌رسانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته شهردار فردیس بانوانی که به این گرمخانه مراجعه می‌کنند از امکانات بهداشتی و گرمایشی بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه گرمخانه زنان در فردیس بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیون تومان تجهیز شده است، خاطرنشان کرد: این گرمخانه در فلکه پنجم و ضلع غربی بلوار بیات واقع است.

غفاری اضافه کرد: ارائه امکاناتی نظیر اسکان و استراحت، استحمام، غذای گرم، لباس راحت و صبحانه در گرمخانه زنان فردیس تدارک دیده‌شده است.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه ظرفیت گرمخانه زنان فردیس به‌تناسب افزایش جمعیت مراجعه‌کنندگان قابل‌افزایش خواهد بود و پذیرش گرمخانه در صورت پر شدن تخت‌ها، ممنوع نیست، بیان کرد: این مهم با توجه به اهمیت حفظ جان و سلامت مراجعه‌کنندگان از سرما انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: ممکن است گرمخانه زنان در فردیس کفاف زنان کارتن‌خواب و درراه مانده شهر را با توجه به مهاجرپذیری و پناه آوردن معتادان و متکدیان زن در حاشیه‌های شهر را ندهد اما مدیریت شهری فردیس حداکثر توان خود را برای ایجاد امکاناتی در راستای اسکان و خدمات‌رسانی به این قشر بکار می‌گیرد.

شهردار فردیس در بخش دیگری با اشاره به اینکه ایجاد یک گرمخانه مردان در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد، خاطرنشان کرد: به‌زودی اقداماتی در این رابطه انجام می‌شود.

کد خبر 4502488

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیب اجتماعی فردیس گرمخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد مجدداً راه‌اندازی شد

شهردار مهاباد از اورهال، بازسازی، تقویت کارخانه و راه‌اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بابک رستم‌پور امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در بازدید از کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد اظهار کرد: آسفالت یکی از نیازهای اساسی شهر است که شهرداری بیشترین فعالیت را در این مقوله دارد.

وی افزود: با توجه به نیاز روکش و ترمیم آسفالت سطح معابر و مناطق سطح شهر لزوم ارتقا کیفیت آسفالت، تعمیرات و به روز رسانی دستگاه‌های موجود و ارتقا تجهیزات کارخانه شهرداری مهاباد در دستور کار قرار گرفت.

شهردار مهاباد گفت: یکی از مهمترین اقدامات انجام گرفته نصب بگ فیلتر جهت کنترل و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی اطراف کارخانه است، همچنین نصب الواتور و اویل هیتر، تابلوهای قدرت و فرمان و پیگیری گازرسانی کارخانه از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

رستم پور خاطرنشان کرد: هزینه‌های انجام شده جهت بازسازی، تعمیرات و اورهال کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد بالغ بر هفت میلیارد تومان بوده که از محل اعتبارات داخلی شهرداری مهاباد، انجام گرفته است.

کد خبر 746376

دیگر خبرها

  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • پل‌های عابرپیاده مکانیزه کرمانشاه در حال تعمیر است
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم
  • ببینید | حرف‌های توهین‌آمیز شهردار فردیس کرج خطاب به کارگران: دست من را بوسیدید به داخل آمدید!
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس
  • کارخانه آسفالت شهرداری مهاباد مجدداً راه‌اندازی شد