Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@20:59:14 GMT

پایان نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب یک بازیکن

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۶۴۷۹

ساعت24-سرمربی کروات سرخپوشان با به بن بست رسیدن مذاکرات این تیم با سینا مریدی، اکنون تنها به دنبال جذب یک مهاجم برای پایان نقل و انتقالات زمستانی تیمش است.

 برانکو ایوانکوویچ به دنبال این خواهد بود تا با کمترین تغییرات تیمش را آماده ادامه فصل و تداوم موفقیت دو فصل اخیر کند. بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی که باعث شد سرخپوشان طی دو بازار اخیر نتوانند موفق به جذب بازیکنی شوند، اکنون در پایان این بازه، آنها با بازیکنان مدنظر خود برای ادامه فصل به توافق دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری و محمد نادری بزرگترین شکار زمستانی آنها برای ادامه فصل بودند که در کنار مهدی شریفی و سعید کریمی به تقویت این تیم خواهند پرداخت.

طی روزهای اخیر تلاش این تیم برای جذب سینا مریدی به شکست انجامید و باشگاه فولاد اعلام کرد رضایتنامه این بازیکن را که دو و نیم فصل از قراردادش با خوزستانی‌ها باقی مانده را صادر نخواهد کرد. مساله‌ای که با توجه به جایگاه این باشگاه و تلاش برای بازگشت به جمع بالانشین‌های جدول با حضور افشین قطبی روی نیمکت این تیم کاملا عادی و قابل پیش بینی به نظر می‌رسید.

با این حال سرخپوشان با جذب محمد نادری که قادر است در سه پست مدافع میانی، هافبک دفاعی و مدافع چپ برای این تیم به میدان برود، بخش عمده‌ای از مشکلات خود را در غیاب محمد انصاری و حسین ماهینی که به دلیل مصدومیت قادر به همراهی این تیم نیستند را برطرف کرده است.

عمده نیاز این تیم به جذب یک مهاجم است؛ علیرغم صحبت‌هایی که درباره حضور رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی در جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ به گوش می‌رسد، با درخواست مالی بالای گوچی و امیدواری طارمی برای ادامه حضور در فوتبال خارج از ایران، منتفی به نظر می‌رسد. با این حال مدیران پرسپولیس با صحبت‌هایی که با برانکو داشته‌اند به دنبال جذب یک مهاجم اروپایی خواهند بود. سرمربی کروات سرخپوشان که فردا به تهران بازخواهد گشت، با تکمیل لیست تیمش با جذب یک مهاجم دیگر نقل و انتقالات تیمش را به پایان خواهد رساند و اردوی تیمش برای آماده سازی در نیم فصل دوم را پیگیری می‌کند.

موضوع مهم دیگر البته بستگی به جدایی علیرضا بیرانوند خواهد داشت؛ دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بار دیگر در نقل و انتقالات با زمزمه جدایی از این تیم و حضور در فوتبال اروپا همراه شده است. با این حال جدایی این دروازه‌بان که توافق 600هزار دلاری در بند جداسازی‌اش گنجانده شده، می‌تواند آنها را به بودجه مناسبی برای جذب بازیکن دیگری مواجه کند. طی روزهای اخیر شایعات و گمانه زنی درباره این دروازه‌بان بار دیگر به فوتبال ترکیه و تیم ترابوزان مربوط بوده است. پرسپولیس هنوز به طور رسمی گزینه خود برای این پست را معرفی نکرده و در انتظار این است تا وضعیت بیرانوند مشخص شود.

در صورتی که بیرانوند به حضورش در این تیم ادامه دهد، آنها پروسه نقل و انتقالاتی خود را با جذب یک مهاجم دیگر پایان خواهند داد. ماجرای گادوین منشا و جدایی او نیز بستگی به توافق این باشگاه با مهاجم مدنظر خواهد داشت و باید دید سرخپوشان به اهداف خود در بازار ژانویه دست خواهند یافت یا خیر.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آنها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

کد خبر 6084658

دیگر خبرها

  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • پیشنهاد مشترک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود