Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:26:09 GMT

کوتاه از دانشگاه آزاد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۶۸۱۲

کوتاه از دانشگاه آزاد

تهران-ایرنا- راه‌اندازی نظام پیشنهادات، انتقادات و پاسخگویی جامع دانشگاه آزاد و لینک اطلاع‌رسانی دفاعیات در سایت علوم و تحقیقات از جمله کوتاه ترین خبرهای این دانشگاه است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد، جلسه بررسی، تجمیع، هماهنگ‌سازی و بروزرسانی نظام‌های پاسخگویی دانشگاه و تبدیل آن به نظام جامع با حضور بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، عنایت‌الله ملکی تبار سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات، علی فقیه مدیرکل تشریفات و پیگیری‌های ویژه، بهزاد نخکوب مدیرکل امور اجرایی مرکز حوزه ریاست، مسعود همتی دبیر شورای راهبردی فناوری اطلاعات و ارتباطات، سعید علیزاده سرپرست اداره کل پشتیبانی، محمدرضا اردکانی سرپرست اداره کل امور پژوهشی و پروژه‌های تحصیلات تکمیلی، محمد عابدی مدیرکل دانش‌آموختگان، سیدهادی سیدفضلی سرپرست مدیریت صندوق رفاه و تسهیلات اعتباری و جمعی از مدیران بخش‌های مختلف سازمان مرکزی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاضران در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت نظام‌های پاسخگویی بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد به مراجعه کنندگان، پیشنهادات خود را برای بهبود ارائه خدمات مطرح کردند و مقرر شد به منظور پاسخگویی مطلوب و شایسته به جامعه دانشگاه آزاد ، جمع‌آوری اطلاعات از وضعیت موجود و اصلاح و بهینه‌سازی سامانه‌های پاسخگویی به ذی‌نفعان دانشگاه در سراسر کشور به‌ صورت برخط و جامع، صورت گیرد.
بر این اساس قرار شد کمیته‌ای به ریاست آقای ملکی تبار سرپرست مرکز نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات و دبیری دکتر علیزاده سرپرست اداره کل پشتیبانی دانشگاه تشکیل شود.

**راه اندازی لینک اطلاع‌رسانی دفاعیات در سایت علوم و تحقیقات
لینک اطلاع رسانی برنامه جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در سایت این واحد دانشگاهی فعال شد.
دفاع از پایان نامه بخش بسیار مهمی است که میزان تلاش و کار دانشجو را به نمایش می‌گذارد. برهمین اساس حضور در جلسات دفاع برای دانشجویان، تجربه مفید و قابل توجهی در رابطه با شیوه دفاع از پایان‌نامه و طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی است. در این راستا، لینک برنامه جلسات دفاع دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری این واحد به منظور اطلاع‌رسانی این جلسات برای بهره‌مندی بیشتر علاقمندان و نیز سهولت دسترسی دانشجویان به چگونگی برگزاری دفاعیات در صفحه اول سایت واحد علوم و تحقیقات با قابلیت جستجوی پیشرفته ایجاد شده است.
لیست دفاعیات دانشجویان به تفکیک دانشکده و به صورت روزانه شامل نام دانشجو، نام استاد راهنما، نام دانشکده، عنوان پایان‌نامه و مکان و زمان این جلسات، در سایت واحد علوم و تحقیقات از طریق لینک http://srbiau.ac.ir/fa/grid/30 قابل دسترس عموم می باشد.
امکان جستجو با هر یک از گزینه‌های دسترس نظیر زمان یا نام استاد راهنما و... میسر است.

**9491**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي دانشگاه آزاد دكتري كارشناسي ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • بودجه آموزش عالی برای همه دانشجویان؛ آری یا خیر؟
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد