Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:30:34 GMT

عامری سیاهویی،‌رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۶۸۳۸

عامری سیاهویی،‌رئیس بنیاد نخبگان هرمزگان شد

طی حکمی از سوی رئیس بنیاد ملی نخبگان، دکتر وحید عامری سیاهویی به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در متن حکم دکتر سورنا ستاری خطاب به دکتر وحید عامری سیاهویی آمده است: "نظر به ضرورت تمهید و تسهیل شکوفایی و ثمربخشی نخبگان عزیز در استان هرمزگان و ایجاد و تقویت همفکری و همکاری میان نخبگان و مسؤولان آن استان و با توجه به مراتب علمی، تعهد و کارآمدی که از آن برخوردارید، جنابعالی را به مدت سه سال به عنوان رئیس بنیاد نخبگان استان هرمزگان منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایسته است، با اتکال به خداوند متعال، در چارچوب اساسنامه بنیاد ملی نخبگان، آئین‌نامه تأسیس و اداره نخبگان استان و مصوبات هیأت امنای بنیاد و با بهره‌مندی از مشاورت نخبگان و صاحبان استعدادهای برتر در سطوح مختلف، به هماهنگی امور مربوط به نخبگان و کمک به شناسایی و شکوفایی استعدادهای برتر و پشتیبانی از تلاش‌های ذی‌قیمت آنان با استفاده بهینه از توانمندی‌های گسترده و ارزشمند استان همت گمارید.

بدیهی است استاندار محترم و رؤسا و مدیران محترم دانشگاه‌ها و مراکز علمی، فرهنگی و صنعتی استان همکاری شایسته را با جنابعالی مبذول خواهند داشت.

توفیق جنابعالی را در انجام این مسؤلیت خطیر از خداوند متعال خواستارم.

شایان ذکر است، بدین وسیله از زحمات جناب آقای دکتر داود صمصاپور و خدمات ارزنده ایشان در دوران تصدی مسؤلیت، کمال تشکر بعمل می‌آید".

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتصاب بنياد ملي نخبگان نخبگان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۶۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی

سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در ادامه سفر دو روزه به پاکستان بانخبگان علمی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی پاکستان در شهر اسلام‌آباد پایتخت این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر کار: منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • عکس/ دیدار رئیس جمهور با نخبگان ایالت پنجاب
  • عکس/ نشست صمیمی رئیس جمهور با نخبگان پاکستانی
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبه‌های حوزوی داریم
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم