Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند، یدالله غلامپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از دو ماه گذشته تاکنون ۴۰۰ حلقه لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی در بیرجند توزیع شده است.

وی افزود: اگر رانندگانی هستند که تاکنون موفق به دریافت لاستیک با نرخ دولتی نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری و دریافت معرفی‌نامه به نمایندگی‌های تعیین‌شده توزیع لاستیک مراجعه کرده و لاستیک مورد نیاز را دریافت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند بیان کرد: در سطح شهر بیرجند ۷۰۰ تاکسی داریم که به همه رانندگان از طریق سامانه پیامکی برای دریافت لاستیک با نرخ دولتی اطلاع‌رسانی شده و اغلب رانندگان در نوبت اول توزیع، لاستیک دریافت کرده‌اند.

منبع فارس

انتهای پبام/ا

توزیع لاستیک با نرخ دولتی بین رانندگان تاکسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 

شهرداری غزه اعلام کرد که پس از تخریب دو هزار واحد مسکونی توسط نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شهر الزهرا در مرکز نوار غزه، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی آواره شده اند.

در این بیانیه آمده است که بیش از ۵۰ برج مسکونی در این شهر تخریب شده و مقر شهرداری، چاه‌های آب، پمپ ها، شبکه‌های فاضلاب، شبکه‌های آب و چندین دانشگاه از جمله دانشگاه فلسطین، الاسراء و غزه تخریب شده است. در بیانیه رسمی آمده است که شش مدرسه دولتی، یک مدرسه خصوصی و یک مدرسه برای نابینایان نیز تسطیح شدند.

شهرداری گفت که بیمارستان توانبخشی الوفاء از تخریب در امان نماند و همچنین یک خانه سالمندان، درمانگاه دولتی الزهرا و تأسیسات دولتی مانند دفاع مدنی و کاخ دادگستری و شرکت آب شهرداری‌های ساحلی نیز هدف قرار گرفته‌اند.

شهرداری همچنین از توقف کامل پمپاژ چاه‌های آب این شهرک به مدت بیش از ده روز به دلیل اتمام سوخت مورد نیاز برای راه اندازی آنها خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • تاکسیرانی دررفع ترافیک شهری نقش موثری دارد/تجلیل ازرانندگان منضبط
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۹ فروردین
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند