Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-20@00:03:04 GMT

مصاحبه های جنجالی کار دست قلعه‌نویی داد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۷۷۳۲

به گزارش پارس نیوز، 

پس از شکایت کمیته داوران از امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم سپاهان اصفهان، مبنی بر اعلام مطالبی در مصاحبه‌های خود علیه داوران، کمیته انضباطی پس از بررسی اعلام کرد که امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان اصفهان به استناد ماده ۷۰ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۶ به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود وپرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رای صادره قطعی وقابل اجرا است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کمیته داوران کمیته انضباطی امیر قلعه نویی اصفهان امیر قلعه نویی قلعه نویی کمیته انضباطی کمیته داوران پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، دربی لیگ برتری فوتبال اصفهان در حالی روز گذشته بین سپاهان و ذوب‌آهن برگزار شد و برتری یک بر صفر شاگردان ژوزه مورایس را در ورزشگاه نقش جهان به همراه داشت که این بازی نسبت به قبل رنگ و لعاب اصفهانی‌تری به خود گرفته بود.

دربی دیروز اصفهان، نشان دهنده اعتماد فدراسیون‌نشینان به ظرفیت داوری اصفهان بود که طعم دربی را برای طرفداران و مخاطبان فوتبالی این خطه شیرین‌تر کرد و طی چند سال اخیر بی‌سابقه بود.

مصاف سپاهان و ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که تیم داوری و مسئولین برگزاری این دیدار متشکل از داوران و عوامل بومی استان اصفهان بودند که این اتفاق سابقه نداشت.

امین قدیری و مجتبی شجاعی که جزء داوران اصفهانی فوتبال ایران به‌شمار می‌روند، به‌عنوان کمک داور دوم و داور چهارم در کنار پیام حیدری به‌عنوان داور وسط (از همدان) و علیرضا ممبینی (از خوزستان) حضور داشتند.

همچنین احمد صالحی، رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان نیز به‌عنوان ناظر داوری در این دیدار حاضر بود و عباس عابدی، رئیس کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان اصفهان نیز به‌عنوان ناظر ویژه کمیته انضباطی روند برگزاری دربی اصفهانی را زیر نظر داشت.

علاوه بر آنها، خمیه‌کبود که اصالت کاشانی دارد نیز به‌عنوان نماینده سازمان لیگ امر مهم برگزاری این دیدار را در کنار عوامل هیئت فوتبال استان اصفهان بر عهده داشت که اتفاق جالبی بود.

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • داوران با ذوب‌آهن رفتار مهربانانه‌تری داشته باشند
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!