Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بازیکنان پرسپولیس تصمیم دارند در صورت نگرفتن مطالباتشان نه تنها تمرین نکرده بلکه به اردوی قطر هم نروند و این موضوع باعث شده تا موضوع شایعه استعفای ایرج عرب از سرپرستی باشگاه پرسپولیس به گوش برسد.

 پس از این‌که ایرج عرب به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس جانشین حمیدرضا گرشاسبی در باشگاه پرسپولیس شد، زمزمه‌های اعتراضی بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی به گوش رسید و حتی سرخ‌پوشان یک جلسه در اعتراض به این مشکلات تمرین نکردند به طوری که ایرج عرب مجبور شد با ۵ بازیکن بزرگ‌تر تیم پرسپولیس جلسه‌ای برگزار کند تا بتواند آنها را متقاعد کرده تا تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این جلسه بود که عرب به بازیکنان قول داد مطالبات مالی آنها را برطرف کند و دغدغه بازیکنان را به اتمام برساند، هرچند که واریز پول به بازیکنان پرسپولیس مطابق میل سرخ‌پوشان نبود چون آنها معتقد بودند با رسیدن به نیم‌فصل لیگ برتر حداقل باید ۵۰ درصد مطالباتشان را بگیرند که این اتفاق رخ نداد و سرخ‌پوشان در بهترین حالت ۳۵ درصد از قراردادهایشان را دریافت کردند. از طرف دیگر بازیکنان پرسپولیس علاوه بر مطالبات مالی‌ به دنبال گرفتن پاداش ‌آسیایی هم بودند و اعتقاد داشتند باید این پاداش آسیایی هم به آنها تعلق بگیرد. عرب به بازیکنان قول داده بود تا قبل از شروع دور جدید تمرینات به حساب بازیکنان پول واریز کند اما در حالی که از فردا تمرینات پرسپولیس آغاز خواهد شد، اما تا این لحظه پولی به حساب بازیکنان نیامده و بعید به نظر می‌رسد تا فردا هم این اتفاق رخ بدهد.

بازیکنان پرسپولیس که حدود دو هفته تعطیل بودند با یکدیگر تصمیم دارند که در صورتی که مطالبات مالی آنها پرداخت نشود، نه‌تنها تمرین نکنند، بلکه برای برپایی اردو به قطر هم نروند و این موضوع یک چالش بزرگ دیگر مقابل ایرج عرب سرپرست این باشگاه خواهد بود. این مسائل ‌باعث شده تا شایعاتی مبنی بر استعفای ایرج عرب از ‌سمت سرپرستی این باشگاه به گوش برسد و حتی ‌گفته می‌شود او برای این منظور به ‌دیدار مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هم خواهد رفت.‌ البته عرب علاقه‌ای به رسانه‌ای شدن این مسائل ندارد و به نظر می‌رسد ‌به دنبال این موضوع خواهد بود تا در سکوت خبری‌ این مسائل را رتق و فتق کند.

در این باره پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به‌ شایعه استعفای ایرج عرب از سرپرستی این باشگاه ‌به خبرنگار ما افزود: تا جایی که من می‌دانم چنین مسئله‌ای وجود ندارد و آقای عرب اگر موردی در این باره داشت حتماً با من صحبت می‌کرد. ‌حتی در جلساتی که داشتیم چنین موضوعی مطرح نشده و تا جایی که من می‌دانم بعید است این خبر درست باشد.

باید دید که واکنش بازیکنان پرسپولیس در صورت واریز نشدن مطالباتشان برای تمرین نکردن و نرفتن به اردوی قطر تا چه حدی خواهد بود.‌

فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال

به گزارش همشهری آنلاین،با انتشار ویدیویی از حضور مهدی پاشازاده کاپیتان اسبق تیم استقلال در تمرین این تیم از چهره جدید کوین یامگا در جمع آبی‌پوشان هم رونمایی شد.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته و بر اثر برخورد با استوک یکی از بازیکنان استقلال از ناحیه چشم دچار جراحت و آسیب دیدگی شدید شد پس از پشت سر گذاشتن چندین عمل جراحی و دستیابی به بهبودی محدود حالا بعد از انجام تمرینات اختصاصی و انفرادی به محل تمرینات رفته و با بستن محافظ چشم بر روی صورتش لباس پوشیده و کنار دیگر بازیکنان استقلال به شکل نرم و آرام مشغول تمرین است.

اعضای کادر فنی استقلال در این باره اعلام کرده‌اند که کوین یامگا ظرف ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن کامل مشکل چشمش به تمرینات برگردد و احتمالاً از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم به میادین برگردد.

کد خبر 846667 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • اجرای برنامه های تاکتیکی پرسپولیس پس از جلسه اوسمار با بازیکنان
  • پائز در اولین تمرین تیم ملی والیبال چه گفت؟
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس