Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شیرکوند ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: در آخرین اجلاسی که در اتاق اصناف بود اعلام کردم هر رئیسی که بعد از من در اتاق اصناف حاضر شود، با او همکاری نزدیک خواهم داشت.

وی خاطر نشان کرد: رسانه و اصحاب رسانه نقش مهمی در افکار عمومی دارند و تمام تلاش خود را کردیم تا ارتباط نزدیک و مناسبی با اصحاب رسانه داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سابق اتاق اصناف شهرستان ورامین بیان کرد: اینکه طی شش ماه گذشته اتاق اصناف ورامین روابط عمومی نداشت به دلیل رای تمام اعضا بوده است و نظر شخصی هیچ عضوی نبود.

وی تصریح کرد: ورامین سیاسی ترین شهرستان کل کشور است و این را در سال ۴۲ به چشم دیده ایم.

شیرکوند با بیان اینکه پست گرفتن در ورامین از پست گرفتن در شهر تهران سخت تر است، گفت: از همه ادارات می خواهیم که حتماً به مسئله روابط عمومی توجه ویژه داشته باشند زیرا باعث توانمند شدن آن اداره می شود.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه تنها ۲ ماه از حضور بنده در اتاق اصناف حضور پیدا کرده بودم، توانستم ۳۱ رای برای مجمع اتاق اصناف ایران را کسب کنیم که این اقدام بسیار بزرگی بوده است.

رئیس سابق اتاق اصناف شهرستان ورامین با بیان اینکه اقدامات چشمگیری در مدت شش ماهه فعالیت اتاق صورت گرفته، تصریح کرد: تفاهم نامه ای با شهرداری ورامین امضا شد که ۲۰درصد از عوارضی که از واحد صنفی دریافت می کند را به اتاق اصناف پرداخت کند که طی ماه های گذشته صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را کردیم تا هزینه های اضافه اتاق اصناف را کم کرده و از همین هزینه توانستیم ساختمان حسینیه و اجلاس را بسازیم که طی روزهای آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

شیرکوند خاطر نشان کرد: اتاق اصناف را با دلار ۴۲۰۰ تومان تحویل گرفتیم ولی این مبلغ به ۱۸هزار تومان نیز رسید ولی با تلاشی که صورت دادیم اجازه تعطیلی حتی یک واحد در ورامین را نیز نداده و مشکلات واحدهای صنفی را برطرف کردیم.

وی اظهار داشت: کمیسیون شکایات اتاق اصناف تشکیل شده است و به تمام شکایات عموم مردم رسیدگی می شود که این کار قبلاً در اداره صنعت، معدن و تجارت صورت می گرفت.

رئیس سابق اتاق اصناف شهرستان ورامین خاطر نشان کرد: هیئت اندیشه ورزی نیز در اتاق اصناف طی ماه های گذشته تشکیل شد تا بتوانیم از نظرات مختلف استفاده کنیم تا بهترین کار را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: همیشه مشکلات و درد کسبه ورامین را به گوش مسئولان مربوطه در سطوح گوناگون رسانده ام و به همین دلیل نیز امروز که پست خود را تحویل می دهم هیچ ناخوشنودی ندارم.

شیرکوند افزود: مصوبه نامگذاری بلوار شهدای اصناف از میدان پلیس تا سه راهی آبباریک نیز یکی دیگر از اقدامات شاخص اتاق اصناف طی ۶ ماه گذشته بوده است.

وی در پایان از دکتر نقوی نماینده مردم در مجلس، فرمانداران قبلی و فعلی، معاونان فرماندار، سپاه، ناجا، اداره صمت، اداره اطلاعات، ائمه جمعه و جماعات، کمیسیون نظارت و… برای همراهی و همدلی با اتاق اصناف شهرستان ورامین تشکر و قدردانی کرد.

سید عباس میری رئیس اتاق اصناف ورامین نیز در این مراسم بیان کرد: خبرنگاران باید آزادی بیان داشته باشند ولی این عزیزان باید این را در نظر داشته باشند که کار اجرایی بدون مشکل نمی شود و ایرادات را به صورت تذکر به ما اعلام کنند تا مشکلات را برطرف کنیم.

وی خاطر نشان کرد: آقای شیرکوند طی شش ماه گذشته زحمات بسیار زیادی کشیده اند و از این به بعد نیز از حضور ایشان استفاده بهینه خواهیم داشت.

رئیس اتاق اصناف  شهرستان ورامین با بیان اینکه این جلسه به معنی دست یاری دراز کردن به سوی خبرنگاران است، گفت: خبرنگاران باید کاری کنند تا اتحاد بین اتحادیه ها و اتاق اصناف بیشتر شود.

کد خبر 4502733

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف ورامین مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۸۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی

قاسم پیشه ور رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با توجه به گلایه مندی کشاورزان، جایزه تحویل گندم به ازای هرکیلو ۲ هزارتومان باید هرچه سریع تر توسط رئیس‌جمهور اعلام شود تا گندم تولیدی به هدر نرود.

او با بیان اینکه تخصیص جایزه گندم راهکاری موثر در راستای خودکفایی گندم محسوب می شود، افزود: بنابر اعلام معاونت زراعت، اگر دولت جایزه گندم را تخصیص دهد، پیش بینی می‌شود که میزان خرید از مرز ۱۱ میلیون تن فراتر رود.

پیشه ور ادامه داد: اگر جایزه خرید به گندم اختصاص نیابد، گندم تولیدی جایگزین خوراک دام و طیور یا به آن سوی مرزها قاچاق می‌شود که با این وجود دولت  برای تامین گندم مورد نیاز ناگزیر به واردات است.

رئیس اتاق اصناف کشاورزی گفت: با اعلام جایزه گندم، کشاورزان اطمینان خاطر دارند که دولت حمایتشان می‌کند، لذا این امر در پایداری تولید و جلوگیری از مهاجرت به شهرها تاثیر بسزایی دارد .

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • اعلام جایزه تحویل گندم راهکاری موثر در رسیدن به خودکفایی
  • طرح جدید اتاق اصناف / منتظر این بازرسان باشید
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم