Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@21:06:35 GMT

استیضاح وزیر علوم از حدنصاب افتاد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۸۶۸۰

خرداد: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 75 نماینده امضای خود از طرح استیضاح وزیر علوم پس گرفتند و این استیضاح از حدنصاب افتاد.
به گزارش خرداد از خانه ملت، حسین سیمایی صراف امروز- چهارشنبه- در گفت و گویی افزود: چندی پیش طرح استیضاح وزیر علوم با 82 امضا تقدیم هیات رییسه مجلس شد که مطابق آیین‌نامه کمیسیون آموزش و تحقیقات برای رسیدگی به همه محورهای استیضاح تشکیل جلسه داد و وزیر علوم به 10 محور مطروحه در طرح به صورت مبسوط با ارائه مستندات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: پس از این توضیحات، نمایندگان متقاضی استیضاح قانع شدند؛ 75 امضا مسترد شد و فقط هفت نفر از امضا کنندگان باقی ماندند لذا طرح استیضاح بایگانی شد.وی بیان کرد: امیدواریم در آینده نیز هفت نفر نماینده باقی مانده را قانع کنیم تا از عملکرد وزارت علوم راضی باشند.معاون وزیر علوم از نمایندگان و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تشکر کرد و گفت: وزیر علوم از این فرصت هم برای پاسخ به محورهای استیضاح و هم ارائه گزارش عملکرد خود استفاده کرد.به گزارش ایرنا، طرح استیضاح منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری 13 آذرماه با 82 امضای نمایندگان تقدیم هیات رییسه مجلس شد که هیات رییسه این طرح استیضاح را برای بررسی بیشتر به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ارجاع داد.سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دوم دی ماه گفت: در پایان رسیدگی به طرح استیضاح وزیر علوم، استیضاح‌ کنندگان خواستار آن بودند که برای اعلام نظر 15 روز مهلت به آنها داده شود. برچسب ها: استیضاح وزیر علوم ، مجلس ، استیضاح

منبع: خرداد

کلیدواژه: استیضاح وزیر علوم مجلس استیضاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • جابجایی «حلقه اول» یاران رئیسی از پُستی به پُست دیگر /اصلاح کابینه، شاید وقتی دیگر! +جدول
  • برنامه وزارت علوم برای توسعه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • زلفی گل: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به دانشگاه مهارت ملی تبدیل می‌شود