Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، در راستای توسعه دولت الکترونیک صبح روز سه شنبه اولین دهیاری استان به شبکه دولت و سامانه سیماد( سامانه مدیریت یکپارچه مکاتبات اداری) متصل گردید.به گفته مهندس مصطفوی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری اکیپی از استانداری آذربایجان غربی، فرمانداری ارومیه و شرکت مخابرات استان با حضور در محل دهیاری میاوق بصورت پایلوت استارت اتصال دهیاری های استان به شبکه دولت کلید زده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این پس کلیه دهیاری های استان که دارای ساختمان دهیاری و خط آزاد تلفن ثابت داشته باشند با مراجعه به مراکز مخابراتی شهرستان و درخواست اتصال به شبکه دولت می توانند از مزایای این شبکه بهره مند شوند.

شایان ذکر می باشد در حال حاضر 1300 نقطه در سراسر استان به این شبکه متصل بوده و امکان مکاتبه اداری با یکدیگر را دارند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت الکترونیک دهیاری شبکه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۸۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد

سوران ایوبی سرپرست مرکز‌بهداشت بوکان با اشاره به اجرای طرح سلامت‌نوروزی در این شهرستان، گفت: همزمان با ایام نوروز بیش از ۱۰ هزار و ۱۸۷ مورد بازرسی توسط بازرسان سلامت محیط با هدف حفظ و ارتقای سلامت عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر صورت گرفت.

وی ادامه داد: در جریان این طرح روغن سوخته و انواع موادغذایی‌تاریخ‌مصرف‌گذشته و غیرقابل مصرف شناسایی و معدوم شد و به ۲۴ مورد شکایت مردمی ثبت شده در سامانه ۱۹۰ رسیدگی شد.

سرپرست مرکز بهداشت بوکان بیان کرد: همچنین در ایام نوروز ۵ هزار و ۳۷۹ مورد کلرسنجی، ۲۲۴ مورد نمونه‌برداری‌میکروبی آب‌شرب، ۲۶۸ مورد بازرسی از سامانه‌های آبرسانی و ۵ هزار و ۵۶۱ سنجش با استفاده از دستگاه پرتابل (شوری سنج-TPM-لومینومتر-PH سنج) انجام شد.

برنامه سلامت‌نوروزی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین امسال با هدف حفظ و ارتقای‌سلامت‌عمومی از طریق پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیرواگیر در مناطق مختلف آذربایجان‌غربی اجرا شد.

بوکان با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۷ هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات و اینترنت متصل شدند
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • ۶۰ هزار هکتار زمین‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی زیرپوشش شبکه آبیاری است
  • فعالیت شبکه فن بازار در پارک علم و فناوری آذربایجان غربی 
  • ۷ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادغذایی‌فاسد در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • آغاز عملیاتی اجرایی فیبر نوری در بیرجند تا ۱۰ روز آینده
  • فردا؛حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی پاسخگوی مردم در سامانه سامد 
  • ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجان‌غربی