Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@04:32:51 GMT

سکانس‌هایی از فیلم سینمایی شوخی

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۱۹۱۸۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «شوخی» به کارگردانی همایون اسعدیان محصول سال 1378 است. فیلم برداشتی از روی فیلم قهرمان (1992) است. رضا فتحعلی برای حل مشکل مالی خود مجبور به کارهای خلاف از جمله دزدی و حمل مواد مخدر می‌شود. در یکی از شب‌هایی که رضا برای حمل مواد مخدر به خارج از شهر می‌رود متوجه سقوط هواپیما شده و به نجات مسافران می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در حین نجات مسافران از حضور پلیس آگاهی می‌یابد فرار کرده و مواد را از بین می برد. رضا پس از بازگشت به منزل ماجرا را برای دوست خود ابراهیم تعریف می‌کند، ولی از آنجایی که رضا فردی معروف و متقلب است حرف‌های او مورد قبول واقع نمی شود. پس از چندی رضا به زندان می‌افتد و با انعکاس اخبار سقوط هواپیما، ابراهیم که از ماجرا اطلاع دارد خود را به جای رضا به عنوان ناجی مسافران معرفی کرده و مورد تقدیر قرار می‌گیرد. رضا پس از آزادی به سراغ ابراهیم رفته و او را تهدید می‌کند. اما توسط فردی از نجات یافتگان سانحه هواپیما قانع شده و در جریان مراسم عروسی ابراهیم قرار می‌گیرد. اما رضا که مجدداً در جریان بدهکاری خود به زندان افتاده است با کمک ابراهیم بدهی خود را پرداخته و از زندان آزاد می‌شود. پرویز پرستویی، فاطمه معتمدآریا، حبیب رضایی، سیدجواد یحیوی، مجتبی یاسینی و بهار نوحیان در این فیلم سینمایی مقابل دوربین فرهاد صبا بازی کردند. محمدرضا علیقلی موسیقی متن این فیلم را ساخت و سعید شاهسواری این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را در تابناک تماشا می‌کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سکانس طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۱۹۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رضا ابراهیم نیا با تاکید بر تشدید نظارت و بازرسی‌ها از مراکز گردشگری، از برخورد با واحد‌های صنفی متخلف و بدون مجوز فعالیت اقتصادی در کیش خبر داد.

وی افزود: بازرسان و ناظران، تمام وقت از مراکز اقامتی، پذیرایی و تفریحات دریایی بازدید می‌کنند و با مشاهده هرگونه تخلف، برخورد قانونی انجام می‌شود.

سرپرست مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: در روند پلمب مراکز پذیرایی بعد از اخطار پلمب و تعیین وضعیت مواد غذایی دربازه زمانی، واحد صنفی متخلف پلمب می‌شود.

ابراهیم نیا افزود: ساکنان و گردشگران می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • سکانس‌هایی از فیلم کت چرمی
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • دستور ابراهیم رئیسی برای ادامه تولید یک مدل خاص خودرو | فیلم
  • پلمب واحد پذیرایی گرانفروش در کیش
  • سکانس‌های ماندگار سینمایی در وصف عشق به میهن
  • سکانس‌هایی از فیلم بابا سیبیلو
  • سکانس خنده دار سریال خانه به دوش (فیلم)
  • معامله با قاچاقچی پرنده های شکاری در سریال نون خ ۵ (فیلم)
  • گلایه از توقف ساخت کارخانه بازیافت هواپیما
  • توضیح تهیه‌کننده «نون خ» درباره یک سکانس جنجالی/ سوءتفاهم‌ها ناشی از یک برداشت نادرست است