Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتمادملّی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به اظهارات محمود میرلوحی مبنی بر منحل شدن احزاب اصلاح‌طلب در مجمعی به نام مجمع اصلاح‌طلبان گفت: هیچ بحثی در این باره در شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح نشده و اگر کسی چنین سخنی را مطرح کرده، نظر شخصی بوده و ما آن را قبول نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ما معتقد هستیم احزاب سیاسی باید فعالیت خودشان را به اندازه وسع‌شان داشته باشند، گفت: حضور ما به عنوان یک حزب اصلاح‌طلب در شورای‌عالی سیاست‌گذاری، صرفاً‌ برای انسجام اصلاح‌طلبان است نه ادغام در سایر احزاب.

عضو حزب اعتماد ملّی افزود: شورای مرکزی اعتماد ملّی در سال ۹۵ مصوب کرده است که این حزب با حفظ هویت و استقلال خود با شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان همکاری داشته باشد. این مصوبه کماکان به قوّت خود باقی است.

گفتنی است محمود میرلوحی، عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات اخیراً گفته است: «شورای عالی اصلاح‌طلبان به دنبال ایجاد یک حزب به نام مجمع اصلاح‌طلبان است؛ اما نه با ویژگی احزاب کنونی. اصناف و احزاب گوناگونی مثل صنف معلمان، کارگران، پزشکان و دانشجویان یا احزابی مثل اتحاد ملت، کارگزاران، اعتماد ملی یا مردم‌سالاری وجود دارد و هدف شورای‌عالی اصلاح‌طلبان این است که همه این احزاب در حزب مجمع اصلاح‌طلبان مستحیل شوند».

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاحات تبصره‌های "الف"، "ب" و "پ" ماده ۱۱ طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی با ۱۷۸ رأی موافق از مجموع ۲۱۸ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

دیگر خبرها

  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • شورای اسلامی نسیم شهر منحل شد
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!