Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@22:30:16 GMT

بهترین بُرس برای حجیم و زیباکردن موها

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۰۴۰۴

بهترین بُرس برای حجیم و زیباکردن موها

خانم‌ها به موی خود اهمیت می‌دهند و تلاش می‌کنند با انواع روش‌ها مو‌هایی سالم، زیبا و درخشان داشته باشند.

جالب است بدانید که انتخاب برس مو در زیبایی و سلامت مو‌ها تأثیرگذار است و هر فردی بسته به جنس، بافت و طول مو‌ها باید برس خاصی انتخاب و استفاده کند.

انتخاب نادرست برس می‌تواند موجب ریزش مو شود به همین دلیل ما به شما بر اساس نوع مو برس‌هایی را معرفی می‌کنیم تا با انتخاب درست از ریزش مو جلوگیری کنید و مو‌هایی زیبا داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با برس‌های پهن موهایتان را حجیم کنید

برس‌های پهن سطح گسترده و مسطحی دارند و به حجیم شدن مو‌ها کمک می‌کند اگر مو‌های بلند و صافی دارید به کمک برس‌های پهن موهایتان را صاف، زیبا و حجیم کنید؛ افزون بر این برس‌های پهن به زودتر خشک شدن مو‌ها کمک می‌کند و در صورتی که مو‌های خیس را با این برس‌های پهن شانه بزنید موهایتان آراسته و زیبا به نظر می‌رسد.

برس‌هایی که گره مو را به آسانی باز می‌کند

برس‌های بالشتک مانند در صاف کردن مو‌های بلند تأثیر بسزایی دارند و از گره افتادن در مو‌ها جلوگیری می‌کند؛ این برس‌ها یک بالشتک لاستیکی پر از هوا در پایه خود دارند که دندانه‌های برس از بخش لاستیکی بیرون می‌آید و به سخت شدن پوست سر کمک می‌کند.

مو‌های کوتاه و حجمی را با این برس‌ها شانه کنید

برس‌های ماسوره‌ای به حجیم شدن مو‌های کوتاه کمک می‌کنند و اغلب برای مدل دادن به مو‌ها استفاده می‌شوند این برس‌ها پایه مستطیلی دارند که دندانه‌ها بر روی این پایه قرار می‌گیرد.

برس‌های مناسب برای خشک کردن مو

برس‌های گرد معمولاً برای خشک کردن مو استفاده می‌شوند و این برس‌ها دوار هستند و سطح‌شان ۳۶۰ درجه است؛ برس موی گرد در مو‌هایی که قد متوسطی دارند کاربرد زیادی دارند.

مراقب برس‌هایی حرارتی باشید

برس‌های گرمایی برای خشک کردن مو‌ها استفاده می‌شوند و ویژگی منحصر به فردی دارند، البته در حین شانه کردن با برس‌های گرمایی باید مراقب درجه حرارت شانه بود تا از آسیب دیدن مو جلوگیری شود؛ برس‌های گرمایی در شکل‌های صاف و گرد در بازار موجود هستند.

برس‌های معمولی برای شانه کردن مو

برس‌های دندانه‌دار قدیمی‌ترین ابزار برای شانه کردن مو محسوب می‌شوند که جنس آن‌ها پلاستیک، پلی‌اتیلن یا چوب راش است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی آرایش مو ریزش مو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، به کسب نتیجه خوب مقابل بارسلونا و در نتیجه، صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اطمینان دارد و گفت، علی‌رغم شکست 2-3 در بازی رفت، می توانند ورق را در زمین بارسا برگردانند.

وقتی از او در مورد فشار سنگین بازی امشب سوال شد، گفت: «فشار؟ اگر مربی تیمی به این بزرگی، با این مجموعه بازیکنان باشید، باید کاملاً با اتفاقاتی که می‌افتد سازگار باشید، آن را بپذیرید و بهترین عملکرد خود را ارائه دهید. 

هیچ فشاری روی من نیست، چه فشاری؟ فشار روی کسی است که باید شش یا هفت روز در هفته کار کند، ساعت 6 صبح از خواب بیدار شود و با این وجود مطمئن نیست شب چیزی برای خوردن خواهد داشت یا خیر. او همچنین حق ندارد مریض هم شود. من هر روز با لبخند کار می کنم و منابع متعدد، شاید بهترین بازیکنان جهان را در اختیار دارم. کدام فشار؟»

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین بازی همه عمر کیلیان امباپه
  • انریکه: فشار روی کسی است که نان شب ندارد
  • بهترین کود مایع خارجی
  • تمرین بهترین بازیکن آسیا در فرودگاه / فیلم
  • کی و چگونه از تفریحات آبی کیش لذت ببریم؟
  • اتمام انتقال نخاله و خاک‌های دپو شده در شانه خاکی جاده محور قرمیش
  • «بالا رو نگاه نکن» از قاب شبکه نمایش
  • عکس خاص عیددیدنی روحانی؛ چه کسی بر شانه حسن روحانی بوسه زد؟ + عکس
  • پیروزی خانگی اراکی‌ها مقابل فراز بام 
  • ورزشکار چهارمحال و بختیاری بهترین بازیکن لیگ بسکتبال آلمان