Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حسینی به عنوان یک مدافع جوان در قلب خط دفاعی تیم ملی اولین حضور در جام ملت ها را تجربه می کند. پس از عملکرد درخشان در جام جهانی و انتقال موفقیت آمیز به ترابزون اسپور اکنون دوران جدیدی برای ستاره جوان آغاز شده است.

طرفداری - نگرانی بابت از دست دادن سید جلال حسینی به عنوان یک رهبر تمام عیار در قلب خط دفاعی تیم ملی ایران پایداری چندانی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترجیح کی روش این بود که مجید حسینی را به عنوان یک مدافع ثابت در جام جهانی به میدان بفرستد و نتیجه فراتر از حد تصور بود.

مدافع جوان مسیر موفقیت را به سرعت طی کرد و دیری نپایید که از تیم ملی نوجوانان به بازیکن اصلی تیم کی روش در تیم ملی بزرگسالان رسید. پیوستن به استقلال شروع دوران تحول در زندگی او بود اما اعتماد کی روش به مجید حسینی، زندگی مدافع جوان را تغییر داد و او باید موفقیت‌های کنونی و آینده‌اش را مدیون کی روش باشد.

پس از درخشش شگفت انگیز در جام جهانی در ۳ بازی دشوار و سپس عملکرد موفقیت آمیز در لیگ ترکیه با ترابزون، مجید حسینی در امارات مأموریت مهمی به نام تثبیت جایگاه خود به عنوان یک مدافع مستحکم و پدیده‌ای جدید در خط دفاعی تیم ملی در پیش رو دارد.

شناخته شدن به عنوان یک ستاره مستلزم موفقیت‌هایی در بازه زمانی بلند مدت و در تورنمنت‌های پی در پی است تا موفقیت از سوی منتقدان به شانس و اقبال گره زده نشود. حسینی به اندازه‌ای کیفیت دارد که این ثبات را به نمایش بگذارد و درخشش او در امارات با توجه به سن و سال او، گام بلند دیگری برای آینده جذاب او خواهد بود.

مجید حسینی به نگرانی‌های هواداران فوتبال در ایران بابت در اختیار داشتن مدافعی جنگنده و مستحکم پایان داده است. در خط دفاع همواره بازیکنانی شجاع و ایثارگر داشته‌ایم و بر خلاف روزهای پیش از آغاز جام جهانی در روسیه، کسی نگران خط دفاع نیست و این دستاورد مشترک کی روش و مجید حسینی است.

موفقیت او همراه با تیم ملی در جام ملت‌های آسیا او را برای سال‌ها به مهره ثابت خط دفاعی تیم ملی تبدیل می‌کند، راه را بر رقبای او می‌بندد و درهای بزرگتری را به روی او باز می‌کند. زمانی که در سال ۲۰۱۲ کاپیتان تیم ملی نوجوانان بود هرگز فکر آن را نمی‌کرد که در جام جهانی ۲۰۱۸ به میدان برود اما این، مجید حسینی است. بخش مهمی از پروژه موفقیت تیم ملی در فاز دفاعی و چشم امید ما به عملکردی کم اشتباه. حضور او و علیرضا بیرانوند قوت قلب ایران در بخش دفاعی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آنها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • ثبات قیمت نفت در بازار‌های جهانی/ برنت ۸۷.۱۱
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • رسانه‌های آمریکایی: نمایش نسخه جدید باور-373 از توسعه صنایع دفاعی ایران حکایت دارد
  • استقبال از غرفه ایران در نمایشگاه دفاعی بغداد
  • ما باید به دنبال پرورش نخبگان معمولی باشیم
  • ثبات نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا