Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز (چهارشنبه) آئین غبارروبی مضجع شریف و مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام در فضایی معنوی و با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و جمعی از خدام بارگاه منور رضوی برگزار شد.

در طول مراسم، قاریان و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام با قرائت آیات نورانی قرآن و مدیحه‌سرایی به این آئین باشکوه، معنویت و روحانیت خاصی بخشیدند و همزمان، با گشایش درب ضریح منور حضرت رضا علیه‌السلام، آئین غبارروبی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه رسمی سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در اینستاگرام ضمن انتشار پستی، تصاویری را از این مراسم نورانی با کاربران به اشتراک گذاشت که در ادامه می‌توانید آن  را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی

به گزارش خبرنگار مهر، کرسی تلاوت «وعده صادق» به همراه پرسمان قرآنی از روز گذشته یکشنبه ۲۶ فروردین در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رضا (ع) در حال برگزاری است.

این کرسی تلاوت که به مناسبت عملیات موشکی سپاه پاسداران علیه رژیم اشغالگر قدس برگزار می‌شود تا جمعه ۳۱ فروردین ادامه داشته که طی آن قاریان بین‌المللی اعم از محمدجواد پناهی، حمیدرضا احمدی‌وفا، سیدجواد حسینی، علیرضا رضایی و مختار دهقان به تلاوت قرآن می‌پردازند.

اجرای حافظان قرآن کریم و گروه‌های همخوان و تواشیح از جمله دیگر برنامه‌های این کرسی تلاوت است و حجت‌الاسلام ابوی‌سانی؛ کارشناس مسائل سیاسی به توضیح ابعاد گوناگون عملیات «وعده صادق» و تحولات متأثر از آن در عرصه خاورمیانه می‌پردازد.

این برنامه که به همت اداره دارالقرآن حرم رضوی و اداره پاسخگویی به سوالات دینی حرم رضوی برگزار می‌شود، هر روز تا ۳۱ فروردین از ساعت ۱۶ تا ۱۸ دایر است.

کد خبر 6078715 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • اجتماع مردمی «وعده صادق» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • نقاره‌نوازی؛ آیینی کهن در حرم امام رضا (ع) /۱/
  • اجتماع مردم در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی
  • تصاویر هوایی از قلعه خیبر که حضرت علی علیه السلام در آن را از جا کندند + فیلم
  • محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد
  • نشان خادمی آستان قدس رضوی به میزبانان محفل اعطا شد
  • ببینید | اعطای نشان خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) به عوامل برنامه محفل
  • اعطای نشان خادمی رضوی به میزبانان ویژه برنامه «محفل»
  • اعطای نشان خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) به عوامل برنامه محفل + فیلم