Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلاصه HD تنها برای کاربران ویژه قابل مشاهده است؛
تماشای خلاصه بازی با کیفیت معمولی

  محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید) دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهچلسیدسته‌بندی ویدیو: ویدیو های HDویدیوانگلستانچلسیسایر تیم‌های انگلستانبرچسب‌ها: چلسی-ساوتهمپتونساوتهمپتونخلاصه HD چلسیمائوریتزیو ساریmaurizio sarri.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید

دکلان رایس در داخل و خارج از زمین شخصیت محبوبی محسوب می‌شود. 

طرفداری | شب گذشته دکلان رایس در پنجاهمین بازی خود برای تیم ملی انگلیس، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. ستاره آرسنال که فصل بسیار خوبی را سپری می‌کند، پس از 19 سال به عنوان عضوی از این باشگاه به عنوان کاپیتان سه‌شیرها به میدان رفت. 

به گزارش دیلی میل؛ با شب درخشان هافبک آرسنال در تیم ملی انگلیس، جیمز کوردون و هری استایلز مهمانی مفصلی را برای او ترتیب دادند. محل برگزاری این جشن، کلوب شبانه‌ی لوکس چیلترن فایرهاوس بود. این جشن تا ساعت ۴ صبح به طول انجامید و بازیکنانی همچون جوردن هندرسون، جود بلینگام و جیمز مدیسون نیز در آن حضور داشتند. هری استایلز که علاقه‌ای به دیده شدن توسط دوربین‌ها نداشت، با یک ماشین در انتظار آنجا را ترک کرد. بلینگام، مدیسون و دیگر بازیکنان نیز پس از ساعتی خوشگذرانی، راهی خانه شدند. کوردون و استایلز که به ترتیب هوادار وست‌هم و منچستریونایتد محسوب می‌شوند، دوستی نزدیکی با ستاره آرسنال دارند.  

علاوه بر این جشن باشکوه، فرانک لمپارد پیش از بازی با بلژیک، با همکاری شرکت آدیداس، کفش ورزشی مخصوص با طرحی منحصر به فرد به رایس هدیه داد. این کفش با الهام از رنگ‌های تیم ملی انگلیس (قرمز، سفید و آبی) طراحی شده و بر روی آن پیامی به مناسبت پنجاهمین بازی ملی رایس حک شده است. پرچم انگلیس نیز در این طراحی سفارشی گنجانده شده است. لمپارد در زمان اهدای کفش به رایس، با او صحبت کوتاهی کرد و این موفقیت را به او تبریک گفت. لمپارد بیان کرد:

دکلان نباید این دستاورد را دست‌کم بگیرد. رویای هر کودکی که فوتبال بازی می‌کند، پوشیدن پیراهن تیم ملی است. بنابراین رسیدن به پنجاهمین بازی ملی، اتفاقی بسیار ویژه است.

حضور دکلان رایس در جشن 

 

جیمز کوردن هری استایلز به سرعت از دوربین‌ها عبور کرد جیمز مدیسون و جود بلینگام، دوستان نزدیک دکلان رایس 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کدام بازیکن بیشترین تعداد گل را در یک بازی لیگ برتر انگلیس به ثمر رسانده‌است؟ (زیرنویس فارسی)
  • هدیه ویژه نکونام به استقلال
  • مایکل اوون: قلبم می‌گوید لیورپول قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما عقلم می‌گوید منچسترسیتی
  • چلسی دنبال پیشرفت، برنتفورد و برنلی خواهان فراری بزرگ، آیا آرسنال از خط پایان قهرمانی می‌گذرد؟
  • انگلیس فحاشی به داور را تحمل نمی‌کند
  • لحظات برتر اشلی کول در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های آرسنال و چلسی / فیلم
  • جشن ویژه هنرمندان انگلیسی برای دکلان رایس؛ جشنی که تا ساعت چهار صبح طول کشید
  • (عکس) رجزخوانی کاپیتان پرسپولیس برای رقبا با این ژست ویژه
  • خلاصه بازی انگلیس ۲-۲ بلژیک (دوستانه ملی 2024)
  • داوران هفته 30 لیگ برتر انگلیس؛ آنتونی تیلور به اتحاد می‌رود