Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@12:18:31 GMT

شوخی عجیب با ستاره جنجالی اتلتیکو مادرید+عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۲۴۰۸

شوخی عجیب با ستاره جنجالی اتلتیکو مادرید+عکس

دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید، حتی در دوران نقاهت نیز درگیر حواشی عجیبی است. آفتاب‌‌نیوز : دیگو کاستا مدتی قبل و در جریان بازی اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا مصدوم شد و در نهایت کادر فنی روخی بلانکوس تصمیم گرفت برای استفاده از او در مقاطع حساس نیم فصل دوم، وی را به تیغ جراحان بسپارد و دیگو کاستا نیز برای درمان مصدومیت خود راهی برزیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما دیروز برادر دیگو کاستا فیلم جالبی را از شوخی خود با مهاجم باتجربه اتلتیکو منتشر کرده که این شوخی به شدت در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
در حالیکه دیگو کاستا در حال استراحت روی تختخواب خود است، برادرش ظرفی حاوی مواد آتش زا و پر سر و صدا را کنار او قرار می دهد و وقتی این مواد آتش زا به کار می افتد، ترس شدید دیگو کاستا و واکنش او باعث خنده شدید حاضران در صحنه می شود.
دیگو کاستا معمولا در مستطیل سبز بازیکن پر حاشیه ای بوده و در کنار توانایی های بالای گلزنی، معمولا رفتارهای خشن او نیز مورد توجه قرار می گیرد اما حالا شوخی برادرش با او در دوران مصدومیت، اینگونه خبرساز شده است.


منبع: ورزش سه

منبع: آفتاب

کلیدواژه: دیگو کاستا اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که توسط موندو دپورتیوو اعلام شده، موراتا به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده. این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود. این درد اغلب فقط در یک سمت صورت (چپ یا راست) اتفاق می‌افتد.

او تمرین روز سه‌شنبه را از دست داد و در این مقطع طبق گفته پزشکان و تجربیات قبلی، تاریخ بازگشتش به میادین مشخص نیست.

نورالژی سه‌قلو درد شدیدی به‌خصوص در صورت ایجاد می‌کند که باعث می‌شود انجام هر کار روزانه و کوچکی بسیار سخت و دشوار شود.

موراتا ممکن است برای درمان بیماری نیاز به عمل جراحی داشته باشد اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست و همه منتظر نتایج آزمایشات هستند.

اتلتیکو مادرید بدون شک نگران ستاره اسپانیایی خواهد بود اما انتظار دارد با استفاده از مسکن‌ها و ضددردهای موقت، این بازیکن را برای بازی‌های آینده پر اختیار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • با وجود علاقه اتلتیکو مادرید، رئال مادرید تمایلی به فروش دنی سبایوس ندارد
  • شوکه‌کننده: ابتلای ستاره اتلتیکو به یک بیماری خطرناک
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • گل دیدنی آلاوز به اتلتیکو مادرید؛ والی مهار نشدنی ریوخا / فیلم
  • خلاصه بازی آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید (لالیگا 2023/24)
  • شوخی عجیب تونی رودیگر با مأمور امنیتی ورزشگاه سوژه شد + ویدئو
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • آلاوز ۲-۰ اتلتیکو مادرید؛ اثر نیش زنبور آشکار شد