Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان در منزل شهید سردار حسین منجزی، جانباز دفاع مقدس و شهید حمله تروریستی ۳۱ شهریور در شهرستان گتوند حضور پیدا کرد. ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در منزل شهید حسین منجزی، جانباز دفاع مقدس و شهید حمله تروریستی 31 شهریور در شهرستان گتوند حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان باحضور در منزل شهید حسین منجزی که در بخش عقیلی شهرستان گتوند واقع شده از نزدیک با خانواده این شهید والامقام دیدار و به گفت‌وگو پرداخت.

در این دیدار با خانواده شهید حادثه تروریستی 31 شهریورماه اهواز، جمعی از مسئولان گتوند و بخش عقیلی شهرستان نیز استاندار خوزستان را همراهی کردند. استاندار در حاشیه این دیدار و حضور در منزل شهید، برای گسترش خدمات در بخش‌های آموزشی، ورزش و جوانان بخش عقیلی شهرستان گتوند دستوراتی را صادر کرد.

آئین گرامیداشت شهید «علیخانی» در اهواز برگزار می‌شوداهواز| بزرگداشت 9 دی اعلام انزجار از لشکرکشی‌های دشمنان به کشور استاهواز| مردم با بصیرت در 9 دی‌ماه 88 تفاله‌های دشمنان را به زباله‌دانی تاریخ ریختند

به گزارش تسنیم، حاج حسین منجزی جانباز 75 درصد دوران جنگ تحمیلی و شهید حادثه تروریستی روز 31 شهریورماه است که باحضور در رژه نیروهای مسلح آخرین روز نیمه نخست سال جاری به یاران شهیدش پیوست.

زادگاه این شهید والا مقام؛ روستای بدیل شهرستان گتوند است. این جانباز با وجود وضعیت جسمی خود، در زمینه ایجاد اشتغال در حوزه کشاورزی تلاش قابل توجهی داشد و البته در سنگر فرهنگی و اجتماعی نیز ادای دین می‌کرد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۳۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد

امام جمعه شهرستان گتوند گفت: بهترین و زیباترین زیوری که انسان می تواند به آن آراسته شود بحث جوانمردی یا پهلوانی است.

حجت الاسلام فتحی نیا امام جمعه شهرستان گتوند گفت: ان شاالله ما در عرصه های مختلف شاهد پیشرفت ورزشکارانمان باشیم، و شاهد مدال خوشرنگ، درخشان و طلای المپیک امین میرزازاده باشیم.

به گفته او امام علی ( ع ) می فرمایند، بهترین و زیباترین زیوری که انسان می تواند به آن آراسته شود، که جمیع فضائل و محاسن را در خودش جمع نماید، بحث جوانمردی یا پهلوانی است، پهلوانی زیوری است، که به همه محاسن زیبایی می بخشد.

فرماندار شهرستان گتوند گفت: تشکر می کنم از آن دسته زحمت کشانی که تلاش می کنند، تا چنین روزهای زیبایی را برای مردم را خلق می کنند، که در کنار هم لحظات خوشی را سپری نمایند.

عباس عباسی زاده می گوید: از پهلوان کلانتر که بنیانگذار کشتی در گتوند بودند همچنین سینا طالبوند که زحمت مربیگری امین میرزازاده را در این عرصه کشیدند، از مسئولین ورزش و خانواده امین میرزازاده که پشتیبان واقعی او بودند، و نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر می کنم.

در آخرین مبارزه رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در بیشکک قرقیزستان، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل کیم مین سئوک از کره‌جنوبی به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید و برای سومین مرتبه صاحب مدال طلای آسیا شد.

مراسم استقبال از پهلوان میرزازاده امروز ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، با حضور مسئولان، ورزشکاران، پیشکسوتان و مردم شهرستان گتوند در سالن دکتر قیصر امین پور برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • استقبال از کشتی گیر در گتوند برگزار شد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند