Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@08:13:33 GMT

محکمه دو افغانی آدم ربا در تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۳۷۰۱

صراط:

رسیدگی به این پرونده از سوم خرداد پارسال به‌دنبال ربوده شدن راننده جوان شروع شد. افراد ناشناسی با خانواده وی تماس گرفته و درخواست 300 میلیون تومان پول کرده بودند اما پس از 17 روز با تلاش پلیس متهمان که برای گرفتن پول به محل قرار آمده بودند شناسایی و دستگیر شدند. راننده جوان نیز که درون چاهی عمیق محبوس شده بود با کمک یک چوپان که صدای ناله‌هایش را شنیده بود نجات یافت و در حالی که بشدت زخمی بود به بیمارستان انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایران پس از بازجویی واعتراف دو متهم، رسیدگی به این پرونده صبح دیروز درشعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی توکلی و با حضور قاضی محمدی مستشار دادگاه انجام شد. در ابتدای جلسه، نماینده دادستان متن کیفرخواست را خواند آنگاه شاکی پرونده که مرد جوانی به‌ نام یوسف بود در جایگاه ایستاد و با طرح شکایت در شرح ماجرا به دادرسان گفت: خرداد پارسال بود که با خودرو پدرزنم در اطراف تهران مسافرکشی می‌کردم. روز حادثه دو مرد افغان به‌عنوان مسافر سوار خودرو شدند و از من خواستند که دربستی آنها را به ورامین ببرم اما وقتی به ورامین رسیدیم با تهدید چاقو مرا به محل خلوتی در کوره آجرپزی در پاکدشت بردند و با بستن دست و پایم مرا به داخل چاهی عمیق انداختند هر دو سه روز یک بار هم کمی آب و یک کلوچه برایم می‌انداختند. روزها و شب‌های سختی را گذراندم که به این خاطر بدنم بشدت زخم شد. وقتی پرونده در دادسرا بود این دو متهم به من بیست میلیون دادند تا رضایت دهم من هم رضایت دادم.
سپس دو متهم درحالی که اتهام آدم ربایی را قبول نداشتند به قضات گفتند: ما را اشتباهی دستگیر کرده‌اند ما اصلاً درجریان آدم ربایی قرار نداشتیم.
پس از پایان اظهارات دومتهم قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، اکبر نصراللهی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصرالهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

دیگر خبرها

  • تشریح ماجرای عفو مسعود رجوی توسط شاه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات سرکردگان گروهک تروریستی منافقین آغاز شد
  • پسران معاون سابق قوه قضائیه مازراتی، پورشه و بنز داشتند | جزئیات تکان دهنده دادگاه رسیدگی به اتهامات آقازاده‌های جنجالی | ماجرای ماده مخدر گُل چه بود؟
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • قتل هولناک نو عروس در بازار
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات عروس فراری که پدرشوهرش را کتک زد
  • هشدار درباره وقوع شورش سراسری در آمریکا در صورت بازداشت ترامپ