Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حمید شاه ‌آبادی معاون صدا با حضور در استودیوی ضبط برنامه کتاب گویای دیوان حافظ، گفت: ضبط آثار ادبیات کهن ایران از افتخارات معاونت صدا و رادیو هست اما در حال حاضر به همت دوستان مجموعه آثار ادبیات کهن در مسیری منظم و مدون با حضور اساتید نامدار و صداپیشگان حرفه‌ای اهل ادب و ذوق انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صدا خطاب به بهروز رضوی گفت: خوشحالیم شما که در حوزه رادیو چهره ای شناخته شده هستید، این زحمت را بر عهده گرفته‌اید.

وی ضمن تشکر از تلاش همکاران پایگاه ایرانصدا گفت: برنامه‌های ماندگار در این حوزه مستلزم ادبیات زیبا هستند و من از همت کسانی که اینگونه کارهای ریشه‌ای و اصولی را انجام می‌دهند، تشکر می‌کنم.

شاه آبادی ادامه داد: ما واقعا در وصف حضرت حافظ خیلی باید در  لحظه لحظه های زندگی درس بگیریم، انشاء الله که خداوند تبارک و تعالی مدد بدهد، البته ماندگاری این مهم اراده جدی می طلبد، بایستی خسته نشد و خیلی جدی تا آخر این کار را به انجام برسانیم. به درستی کار ارزشمندی را شروع کردید که می‌تواند تولید مرجعی در رادیو باشد.

خوانش کتاب گویای دیوان حافظ هر چهارشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۶ با صدای بهروز رضوی، تهیه کنندگی مهرنوش محتشمی و صدابرداری کامیار سریع القلم ضبط می شود.

قرار است پس از کتاب دیوان حافظ نسخه قاسم غنی با تصحیح محمد قزوینی که اولین بار در سال ۱۳۲۰ چاپ شده است، ضبط شود.

سارا عشقی نیا مدیر پایگاه کتاب گویای ایرانصدا گفت: بعد از ضبط چند برنامه وقتی به استاندارد یک کتاب گویا برسد روی سایت ایرانصدا پخش می‌شود.

کد خبر 4503028 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بهروز رضوی حافظ شیرازی حمید شاه آبادی رادیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۴۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، سید احمد رضا دستغیب، در این بازدید که به منظور نظارت بر اجرای بودجه صورت گرفت، با بررسی منابع و مصارف، علاوه بر پایش مستقیم عملکرد و توجه ویژه به مشکلات متولیان نظام مالیه عمومی و تصمیم گیران اقتصادی، بر لزوم حل مشکلات مرتبط با تامین منابع عمومی دولت و انجام پرداخت‌های اجتناب ناپذیر دستگاه‌های اجرایی، تاکید کرد.
 
این اقدام دیوان محاسبات کشور در راستای تحقق اهدافی نظیر نظارت مستقیم و به موقع، آینده نگری، گره گشایی و صیانت از شجاعت مدیران و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی انجام پذیرفت.
 
شایان ذکر است تمامی مدیران کل دیوان محاسبات کشور در استان‌ها نیز با دستور رئیس کل این نهاد نظارتی در تامین منابع عمومی مرتبط با پرداخت‌های عمرانی پایان سال در راستای تحقق اهداف ساختار بودجه مشارکت داشتند.
 
گفتنی است، در این بازدید‌ها اولین گام اجرایی اصلاح ساختار بودجه در راستای منویات مقام معظم رهبری با پیشنهاد ساز و کار اجرایی تخصیص اعتباری و عملیات مالی مرتبط با فاکتورینگ برای تامین منابع مورد نیاز استان خوزستان و ایلام در راستای اجرای بند م تبصره ۲ قانون بودجه به وزارت امور اقتصادی و دارایی پیشنهاد شد.

دیگر خبرها

  • علی مطهری انتظار دارد همه مطابق کتاب «مسئلۀ حجاب» پدرش زندگی کنند | «صدای ملت» که نباید علیه مهم‌ترین پایه‌ هویتی ملت موضع‌گیری کند
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • کلید‌های حال خوش به روایت حافظ
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 فروردین)
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • معرفی دیوان جمال الدین عبدالرزاق اصفهانی در «کیمیای کلمات»
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 فروردین)
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم
  • آغاز به کار رادیو «مقاومت» با شعار «صدای فلسطین»
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (7 فروردین)