Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:35:48 GMT

ناپولی به ستاره ای مانند لیونل مسی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۵۹۲۵

ناپولی به ستاره ای مانند لیونل مسی نیاز دارد

فابیو کاناوارو، مدافع مشهور و سابق ایتالیایی، در مورد وضعیت تیم های مدعی در سری آ صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، اگرچه به نظر می رسید با تقویت تیم هایی چون اینتر و ناپولی، آنها می توانند این فصل قهرمانی یوونتوس را به چالش بکشند اما درخشش فوق العاده رونالدو باعث شده اختلاف بیانکونری در این مقطع از فصل با رقبا فراتر از حد تصور باشد و کاناوارو معتقد است رقبای یوونتوس به ستاره ای در اندازه های لیونل مسی برای رقابت با این تیم نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فابیو کاناوارو گفت: "در تابستان امسال و با توجه به اتفاقاتی که در بازار نقل و انتقالات رخ داد فکر می کردم تیم هایی چون ناپولی و اینتر میلان می توانند برای قهرمانی در سری آ با یوونتوس رقابت کنند.

 

اما یوونتوس در طول تابستان خیلی سریع متوجه شد آنها برای کسب مجدد قهرمانی به نیاز به تزریق انرژی جدیدی دارند و به همین دلیل آنها کریستیانو رونالدو را جذب کردند. حالا ناپولی نیز تنها با جذب بازیکنی مانند لیونل مسی می تواند یوونتوس را متوقف کنند اما من فکر می کنم کارلو آنچلوتی و شاگردانش می توانند برای قهرمانی در لیگ اروپا در فصل جاری تلاش کنند."

لیونل مسی چین فابیو کاناوارو گوانگژو اورگرانده کریستیانو رونالدو بارسلونا یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی چین فابیو کاناوارو گوانگژو اورگرانده کریستیانو رونالدو بارسلونا یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۵۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت

به گزارش "ورزش سه"، اخبار خوبی از آرژانتین به گوش می‌رسد، چراکه باشگاه ایندیپندنته تایید کرده است که کارلوس ته‌وز، ستاره سابق یوونتوس، از بیمارستان مرخص شده است.

این مربی به دلیل درد قفسه سینه در کلینیک لاترینیداد سن ایسیدرو، منطقه بوئنوس آیرس بستری شده بود. نتایج آزمایش‌های اولیه مثبت بود اما پزشکان تصمیم گرفتند که ته‌وز را برای مدت بیشتری نگه دارند تا آزمایشات دیگری هم از او گرفته شود.

او باید چند روز استراحت کند و آزمایشات بیشتری برایش در نظر گرفته شده است، اما مشکلات قلبی حاد توسط پزشکان رد شده و این خبر امیدوارکننده‌ای است.

ته‌وز چند ماه سخت را پشت سر گذاشته است. او مدتی پیش هم به دلیل زمین خوردن در خانه‌اش به بیمارستان مراجعه کرده بود و برای ساعاتی بستری بود.
مهاجم سابق یوونتوس و منچستر سیتی در ماه فوریه ۴۰ ساله شد. او از سال ۲۰۲۱ بازنشسته شده است.

دیگر خبرها

  • ناپولی جانشین اوسیمن را انتحاب کرد: ستاره لالیگا
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • واکنش آندره آ آنیلی به ستاره دوم اینتر با اعداد رومی