Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالم نوروزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسیر دسترسی به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج به سبب ترافیک ناشی از پارک ساحلی مشکلات زیادی در سال های گذشته برای مراجعه کنندگان به بیمارستان ایجاد کرده بود.
وی افزود: شهردار یاسوج امسال وعده احداث مسیر جدید را داده بود که کار آغاز این طرح در تیرماه 97 آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: هم اینک عملیات اجرایی این مسیر شامل خاکبرداری و خاکریزی، زیرسازی، ایجاد دیوار حائل و روشنایی به پایان رسیده است و با مساعد شدن هوا، آسفالت آن نیز صورت می گیرد.
معاون شهردار یاسوج با بیان اینکه حجم سنگ چینی دیوار حائل این مسیر یک هزار و 200 متر مکعب است، افزود: کل اعتبار این پروژه تا مرحله بهره برداری 6 میلیارد ریال است.
سالم نوروزی تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه ترافیک مسیر پارک ساحلی در تردد آمبولانس ها و مراجعه کنندگان به بیمارستان اختلال ایجاد نخواهد کرد.
وی ابراز داشت: این پروژه در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.
شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد 130 هزار نفر جمعیت دارد.
9868/6110
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان ترافیک روشنایی کهگیلویه و بویراحمد چینی جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • از رکورد ۱۵۰ درصدی ایجاد اشتغال در سمنان تا افتتاح فازهای جدید نیروگاه سیکل ترکیبی
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد