Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان های گرمه و جاجرم طی بازدید دو روزه مسئول دبیرخانه کانون های مساجد خراسان شمالی، رصد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ هاشم شیرازیان، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی طی بازدیدی دو روزه از کانون های مساجد دو شهرستان جاجرم و گرمه در جریان فعالیت های اخیر این کانون ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس، نشست با روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی این دو شهرستان با هدف برقراری ارتباط بیشتر این حوزه با اعضای کانون ها و معرفی قابلیت ها و بهره مندی از ظرفیت ارزشمند فعالیت های کانون های مساجد این دو شهرستان از اهم فعالیت های صورت گرفته به شمار می رود.

 

همچنین تشریح برنامه های بزرگ فرهنگی و هنری  دبیرخانه همچون طرح تشکیل گروه سرود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیان  اهمیت طرح پیوند «مسجد، مدرسه و خانواده»، اجرای مسابقات قرآنی مدهامتان، طرح تفسیر کوتاه قرآن کریم و نیز تأکید بر تعامل دوسویه و هر چه بیشتر با کانون ها در این جلسات صورت گرفت.

 

گفتنی است؛ در این بازدیدها نشست با مدیران کانون ها و بخش های تاثیرگذار همچون حوزه علمیه و برگزاری نشست مشورتی با اعضای این کانون ها با هدف تبیین اهمیت سامانه بچه های مسجد و ثبت اعضا در این سامانه نیز از مهم ترین اهداف این بازدیدها بود، که انجام گرفت.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه 9 دی گرامیداشت حماسه 9 دی مجلس اردبیل خراسان جنوبي فتنه 88 9 دی بیرجند شیراز نهم دی سامانه مساجد بچه های مسجد کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: تقویت بنیه فرهنگی در استان از طریق طرح شهید آوینی در دستور کار قرار دارد.

اعظم روانشاد روز سه‌شنبه در ضیافت اندیشه اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی شهرستان کوهدشت ضمن ابراز خرسندی از حضور در این جمع افزود: هدف از برگزاری این طرح شنیدن دغدغه‌ها و نظرات هنرمندان و تاثیرپذیری برای برنامه‌های پیش‌رو در سال جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری موجود در شهرستان کوهدشت، گفت: هنرمندان این شهرستان طی سال گذشته فعالیت‌های ارزشمندی در جشنواره‌های مختلف فرهنگی هنری داشتند که قابل تقدیر است.

وی گفت: بهترین ابزار انتقال مفاهیم الهی و ارزش‌ها و اندیشه‌های والای انسانی به مخاطب زبان فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان حضور هنرمندان را در راستای مردمی کردن برنامه‌ها را موثر دانست و افرود: مردمی‌سازی فرهنگ و هنر اولویت اصلی این دستگاه فرهنگی است و سپردن مسایل فرهنگی به مردم نافی وظیفه نظارتی و هدایتی نیست.

روانشاد با اشاره به اینکه در طرح شهید آوینی نقش جدی حلقه‌های میانی مانند دفاتر انجمن‌های هنری و ادبی توجه جدی صورت گرفته است، افزود: مجموعه‌هایی که نقش حلقه‌های میانی را ایفا می‌کنند در این قرارگاه از کارهای برتر و ترازشان که قابلیت حل مسئله و جریان‌سازی را دارند حمایت می‌شوند.

وی گفت: دبیرخانه‌های تخصصی به منظور تمرکززدایی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری از مرکز استان با توجه به ظرفیت‌های هر شهرستان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر ارشاد: در دولت خط‌کشی‌های وزارتخانه‌ای و نهادی نداریم
  • برگزیدگان ششمین کنگره مواهب در قم معرفی شدند
  • وجود ۱۷ میلیون دانش‌آموز در کشور ظرفیتی مهم است/ نسبت ایرانی‌گری و اقدامات کانون پرورش فکری
  • تولید ۳۰۰ محصول هنری و سینمایی در کانون پرورش فکری کشور
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • برج آزادی رکورد بازدید را شکست
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان