Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@07:51:52 GMT

پلمب 2کمپ ترک اعتیاد متخلف

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۶۵۹۴

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس از پلمب دو کمپ ترک اعتیاد متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: با تشکیل پرونده قضایی برای این دو کمپ بررسی دوربین‌های مداربسته انجام شد که در تصاویر بدست آمده مشخص شد ادعای مددجویان در خصوص کار کشیدن از آن‌ها صحت دارد.

به گزارش رکنا، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس خبر از پلمب دو کمپ ترک اعتیاد متخلف در این شهرستان داد و اظهار کرد: مدتی پیش در بازدید از کمپ‌های ترک اعتیاد به دو کمپ برخورد کردیم که یکی از آن‌ها از نظر محیطی در وضعیت بسیار بدی قرار داشت و در دیگری که معتادان را به آنجا اعزام می‌کردند مشخص شد که آن‌ها را به کار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در ادامه بیان کرد: با تشکیل پرونده قضایی برای این دو کمپ بررسی دوربین‌های مداربسته انجام شد که در تصاویر بدست آمده مشخص شد ادعای مددجویان در خصوص کار کشیدن از آن‌ها صحت دارد.

وی افزود: دو کمپ یاد شده که از کمپ‌های خصوصی و ماده ۱۵ بودند که با صدور دستور قضایی پلمب شدند و مددجویان برای سپری کردن دوران درمان خود به کمپ‌های دیگر منتقل شدند.

گفتنی است: دادستان فردیس 4 دی ماه در بازدید از کمپ‌ ترک اعتیاد به مرکزی برخورد که در آن حدود ۱۲۰ معتاد Addicted در یک محیط بسته قرار داشتند و در حالی که به صف ایستاده بودند در حال بسته بندی کارتن بودند.

طبق اعلام دادستان فردیس اظهارات مددجویان حکایت از آن داشت که این افراد از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب در حال کار کردن هستند و فقط نیم ساعت برای ناهار خوردن فرصت دارند، این در حالی است که این افراد در تمام مدت روی سرامیک مشغول کار کردن بودند.

در همین زمینه: تشکیل پرونده قضایی برای کمپ ترک اعتیاد متخلف / ادعای مددجویان بررسی می‌شودخواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نقشه پلید گرگ تهران برای دختربچه های تنها در خانه + عکس ها خفاش شب بیرجند دستگیر شد / بی آبرو کردن دختر و زن های جوان در خیابان خلوت کودک آزاری مرگبار دختر بچه مشهدی / سوختگی با سیگار، سیم داغ و ... قتل تازه داماد تهرانی مقابل چشمان همسرش در خیابان کمیل دکتر روانشناس پس اقدام شیطانی با بیمار نابینایش او را به آتش کشید+ عکس مرضیه کاری کرد که از همسرم جدا شوم و با او زندگی کنم / در مهمانی مختلط فهمیدم او خود شیطان است جنگ خونین بهرام و سعید کابلی برای به دست آوردن دختر فراری+ عکس بو بد تهران به خاطر گوگرد و فعالیت های آتشفشانی دماوند! + توضیحات دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیگر سرشناس سینمای ایران در آی سی یوی بیمارستان بستری شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: معتاد Addicted اخبار حوادث ترک اعتیاد دادستان عمومی و انقلاب پرونده قضایی کمپ ترک اعتیاد عکس زن وحشتناک تهران مرد دنیا دختر خانواده جوان پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد! رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است!

در گزارش فارس آمده است:این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است. گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896540

دیگر خبرها

  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • تعطیل شدن یک مرکز ترک اعتیاد در شهرستان رشت
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • پلمب ۱۳۱ واحد متخلف تهیه و توزیع در سطح استان یزد
  • قصابی و رستوران متخلف در بروجرد پلمب شد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان تعزیرات