Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@23:34:17 GMT

107 نفر در حوادث رانندگی ساوه جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۷۱۴۹

107 نفر در حوادث رانندگی ساوه جان باختند

به گزارش ایرنا، سرهنگ «پرویز اسدی» روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه،‌ افزود: 86 نفر از جان باختگان حوادث رانندگی در راه های برون شهری و 21 نفردر حوادث درون شهری کشته شدند.
وی توضیح داد:2 هزار و 793 نفر در حواد رانندگی 9 ماه امسال در این شهرستان مصدوم شدند.
فرمانده انتظامی ساوه خاطرنشان کرد: چهار هزار و 486 وسیله نقلیه امسال به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز در ساوه توقف شده و از اردد 2 هزار و 361 موتورسیکلت نیز به دلایلی مانند نداشتن مدارک، رعایت نکردن قوانین یا نداشتن کلاه ایمنی و انجام حرکات غیر متعارف جلوگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: افزون بر چهار هزار فقره اعمال قانون در این مدت از سوی پلیس انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد رشد دارد ضمن اینکه اعمال قانون برای حرکات خطرساز نیز سه درصد افزایش یافته است.
سرهنگ اسدی گفت:اعمال قانون برای کاهش سوانح رانندگی کافی نیست و باید در این زمینه کارهای فرهنگی تقویت شود.
فرمانده نیروی انتظامی ساوه توضیح داد: آمار سرقت در ساوه امسال حدود 43 درصد و آمار کشف سرقت ها نیز 35 درصد افزایش داشته است.
سرهنگ اسدی همچنین از کاهش 32 درصدی کیف قاپی، 18 درصدی سرقت موتورسیکلت، هفت درصدی سرقت از منازل و 27 درصدی سرقت احشام در سال جاری خبر داد.
وی افزود: سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه پارسال چهار و جرایم رایانه ای 87 درصد افزایش یافته و در عین حال کشفیات پلیس در حوزه جرایم رایانه ای 100 درصد بوده است.
فرمانده انتظامی ساوه یادآور شد: وقوع قتل در شهرستان ساوه امسال 2 مورد بوده . 2 نفر نیز در این راستا دستگیر شده اند.
سرهنگ اسدی در مورد کشفیات پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر نیز گفت: 804 کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر امسال کشف شده است و در همین رابطه نیز 673 فروشنده خرد و عمده تحت عنوان قاچاقچی دستگیر شدند.
وی از دستگیری یکهزار و 468 معتاد در شهرستان ساوه به عنوان بخشی دیگر از فعالیت های پلیس یاد کرد.
فرمانده انتظامی ساوه گفت: با همکاری سایر ادارات 207 باب از واحدهای صنفی از قبیل اغذیه فروشی، قهوه خانه ها و آژانس های مسافرتی مهر و موم شدند.
سرهنگ اسدی خواستار مشارکت فعالانه تر اتاق اصناف و اداره بهداشت شهرستان ساوه در مورد قلیان سراها شد.
وی افزود: طیفی از این قلیان سراها به پاتوق افراد ناباب و ناسالم تبدیل شده که باید ساماندهی شود.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه همچنین از کشف 141 میلیارد و 300میلیون ریال کالای قاچاق با تلاش ماموران ناجا در این شهرستان خبر داد و افزود: این اقدامات در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی انجام شده است.
سرهنگ اسدی گفت: فعالان حوزه رسانه باید با هوشیاری، تیزبینی، دقت و سرعت عمل نسبت به انعکاس اخبار اقدام کنند زیرا گاهی تبعات انتشار شتاب زده یک خبرمی تواند در جامعه را بر هم بزند.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر جمعیت از مناطق مهاجرپذیر کشور محسوب می شود.
9921/6539/6013/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جرایم رایانه ای رهبر معظم انقلاب سرقت قلیان مبارزه با مواد مخدر جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • کاهش شمار قربانیان حوادث رانندگی در نوروز امسال
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • اعلام آخرین آمار فوتی های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز / ۱۰۶۵ نفر جان باختند
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند