Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، اطلاعات مرکز امور مهاجران مفقود شده سازمان بین‌المللی مهاجرت نشان می‌دهد حدود 400 مهاجر در سال 2018 جان خود را در مرز آمریکا و مکزیک از دست داده‌اند.

سازمان بین‌المللی مهاجرت که شاخه‌ای از سازمان ملل متحد است در گزارش سالیانه خود آورده است: طبق برآوردها 376 مهاجر  شامل 214 مرد، 20 زن و 4 کودک که هویت آنها مکزیکی بوده و 138 مهاجر که هویت آنها شناسایی نشده است در سال 2018 در مرز آمریکا و مکزیک کشته یا مفقود شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست های مهاجرتی جدید در آمریکا باعث شده بسیاری از مهاجران ماه ها برای ورود به آمریکا پشت مرزها انتظار بکشند. برخی مهاجران در این مدت فوت می کنند و عده‌ای حین ورود غیرقانونی توسط گارد مرزی کشته می شوند. برخی نیز که قصد ورود از بخش‌های خاصی از مرز را دارد کشته یا طعمه حیوانات می شوند.

این سازمان در حالی اهتمام به تهیه چنین آماری کرده که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با اتخاذ رویکردی سختگیرانه در زمینه مهاجرت، بسیاری از مهاجران را با مشکل مواجه کرده است. تصمیم ترامپ برای اجرای طرح «تحمل صفر» که منجر به جدایی کودکان مهاجر از والدینشان شده بود، انتقادات گسترده ای به دنبال داشت. همچنین او برای ساخت دیوار مرزی و جلوگیری از ورود مهاجران غیرقانونی به آمریکا، بودجه 5 میلیارد دلاری درخواست کرده که با مخالفت دموکرات ها مواجه شده است. دموکرات‌ها اعلام کردند تسلیم خواست رئیس‌جمهور نخواهند شد و پیشنهاد بودجه 3.1 میلیاردی را دادند. ترامپ در اقدام تلافی جویانه، بخش هایی از دولت را تعطیل کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا بحران پناهجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ورود رئیس جمهور به اسلام آباد

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان که به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود به این کشور سفر کرده است، با استقبال جمعی از مقامات ارشد پاکستانی وارد اسلام آباد شد.

دیگر خبرها

  • عکس/ ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر کراچی
  • سازمان ملل: بیش از ۲۳ هزار کودک قربانی سلاح های انفجاری شدند
  • ورود رئیس جمهور به شهر لاهور
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر لاهور پاکستان
  • چرا برخی از مهاجران افغان از ایران خارج شدند؟
  • روسیه: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان را هدف قرار خواهیم داد
  • (ویدئو) فیلمی عجیب از شورش مهاجران افغان در فرانسه؛ جسد دو افغان به آتش کشیده شد!
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به اسلام آباد