Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تاکید همکاری سازمان بنادر و دریانوردی در تکمیل لایروبی طول سواحل ایرانی اروند، اظهار کرد: تلاش‌های مستمر برای لایروبی اروند نباید متوقف شود.

وی همچنین پیگیری توسعه محدود بندر آبادان و تمهید ساز و کار‌هایی برای خروج کالا از این بندر به نحوی که ترافیک شهری آبادان مختل نشود، تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  تخلیه و بارگیری بیش از ۲۳۰ میلیون تن کالا بزرگ‌ترین دستاورد بندری ایران است

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بندر آبادان و استماع گزارش مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از فعالیت‌های جاری و آخرین وضعیت این بندر در حوزه عملیاتی مطلع شد.

مشکلات عملیاتی، روند خروج و میزان ماندگاری کالا در بندر آبادان از جمله موضوعاتی بود، طی این بازدید بررسی شد.

همچنین طی این بازدید عامر کعبی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی طی مذاکراتی با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تاکید بر تسریع در لایروبی اروند و توسعه فضای بندر آبادان، رونق کسب و کار و معیشت مردم منطقه در پی استقبال از زمینه‌های مناسب سرمایه گذاری را از نتایج تشریک مساعی سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد.

حل مشکلات فعالان بندر چویبده

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیات همراه در ادامه بازدید از بنادر خوزستان، به بندر چویبده از بنادر کوچک و محلی در انتهای رود بهمن شیر رفتند و از بخش‌های مختلف آن از جمله اسکله، محوطه‌ها و انبار دیدن کردند.

گفتگو با لنج داران و بررسی مشکلات مبتلا به آنان در خصوص تامین سوخت شناور‌ها و برخی نواقص و کمبود‌ها در مسیر تردد آن‌ها به بندر چویبده و حین پهلوگیری و عملیات بندری از جمله محور‌ها بود.

وی طی این بازدید ضمن تاکید بر رفع مشکلات در حوزه خدمات بندری از جمله تسریع در اتمام علائم دریایی، روشنایی محوطه و اسکله ها، بر مساعدت ارگان‌های ذیربط برای حل مشکل سوخت شناور‌ها و رونق فعالیت‌های تجاری تاکید کرد.

راستاد و هیات همراه در ادامه بازدید از بنادر کوچک استان خوزستان، وارد بندر اروند کنار در حاشیه اروند رود از توابع شهرستان آبادان شدند و از بخش‌های مختلف این بندر کوچک محلی که با سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی به منظور کمک به رونق کسب و کار و تجارت محلی توسعه و بهسازی بازدید کردند.

وی طی این بازدید ضمن گفتگو با نمایندگان لنج داران و فعالین تجاری در این بندر از مسائل و مشکلات آنان مطلع شدند.

انتهای پیام/

بازدید مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر کوچک استان خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی حمل و نقل سازمان بنادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌

رئیس اداره بنادر و دریانوردی جاسک از نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی در دریای عمان که بر اثر طوفان در حال غرق شدن بود،‌ توسط ‌شناور امداد و نجات جاسک خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جاسک به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، محمد امین امانی ‌اظهار داشت: ‌پس از اعلام مرکز جستجو و نجات اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان به مرکز برج کنترل دریایی جاسک که یک نفتکش با پرچم جزایر کوک سریلانکا در 30 مایلی جاسک در حال غرق شدن است، شناور امداد و نجات جاسک به محل اعزام شد.

وی با بیان‌ اینکه  21 خدمه کشتی خارجی توسط شناور امداد و نجات جاسک نجات یافتند، ‌افزود: پنج نفر نیز که نیاز به مراقبت درمانی داشتند توسط اورژانس جاسک خدمات دریافت کردند که وضعیت جسمی این دریانوردان خوب است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف کالا‌های متروکه باقی‌مانده در بنادر استان بوشهر
  • ۴ درصد باقیمانده کالا‌های متروکه در بنادر بوشهر تعیین تکلیف می‌شوند
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • رشد نم هوا در اروند
  • ابلاغ منشور اهداف و برنامه های عملیاتی HSE سازمان بنادر و دریانوردی
  • رئیسی: پروژه‌های نیمه تمام آبی استان سمنان پیگیری می‌شود
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • نجات ۲۱ خدمه شناور خارجی در جاسک
  • نجات ۲۱ خدمه نفتکش سریلانکایی ‌در دریای عمان ‌‌