Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، آزمون جامع متمرکز دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان در بخش شفاهی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر محمدرضا آزاده دل معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان این خبر، گفت: « بخش شفاهی آزمون جامع متمرکز دانشجویان دوره دکتری تخصصی رشته - گرایش های دایر در واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به میزبانی واحد رشت در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی تعداد رشته های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان را بالغ بر پنجاه رشته دانست و افزود: « دانشجویان مقطع دکتری تخصصی در 46 رشته مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 21 رشته گرایش در واحد رشت، 15 رشته گرایش در واحد لاهیجان ، 5 رشته گرایش در واحد آستارا ، یک رشته گرایش در واحد بندرانزلی و 4 رشته گرایش در مرکز بین الملل بندر انزلی دایر می باشد.»

دکتر آزاده دل تعداد کارگروههای تشکیل شده جهت این آزمون را 40 کارگروه عنوان کرد و بیان کرد: « تعداد 241 نفر از دانشجویان دوره دکتری تخصصی رشته گرایش دانشگاههای مختلف استان گیلان در طی سه روز و پنج نوبت صبح و عصر ، در کارگروههای تعیین شده مصاحبه خواهند شد.»

78 / 31 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت محمد رضا آزاده دل معاون آموزشی واحد رشت آزمون جامع دکتری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت آزمون جامع دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به درخواستهای مکرر داوطلبان در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون (EPT) اردیبهشت ۱۴۰۳ به اطلاع می رساند، ثبت نام این آزمون تا ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تمدید شد.

این آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، کرج، ساری و بندرعباس و جمعا ۱۲ حوزه برگزار خواهد شد.

تمامی دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی https://english.iau.ac.ir/ept نسبت به ثبت نام اقدام کنند

کد خبر 6081271

دیگر خبرها

  • یک اردیبهشت؛ آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳، فردا
  • انتخاب رشته‌ آزمون دوره دكتری سال 1403 از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فردا، آغاز انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳