Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا نکویی بخش رییس هیات هندبال کازرون گفت: در هفته نخست دور برگشت مسابقات دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، نیروی زمینی کازرون ساعت ۱۶ روز جمعه ۱۴ دی ماه در سالن تختی کازرون مقابل فراز بام خاییز دهدشت صف آرایی می‌کند.

وی افزود: نماینده فارس پایان دور رفت این رقابت‌ها را با چهار برد، ۲ شکست، ۲ تساوی، ۱۰ امتیاز و جایگاه چهارمی به پایان برد و فراز بام خاییز دهدشت با شش برد، ۲ شکست و ۱۲ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر هندبال مردان کشور، نیروی زمینی کازرون دیدار دشواری را مقابل فولاد مبارکه سپاهان اصفهان پشت سر گذاشت و تن به تساوی ۱۹-۱۹ داد.

فراز بام خاییز دهدشت نیز موفق شد ۲۵-۲۰ میزبانش صنعت مس کرمان را مغلوب کرد.

مسابقه رفت دو تیم ۲۰ مهرماه برگزار شد که فرازبام خاییز دهدشت ۳۰-۲۴ نیروی زمینی کازرون را از پیش رو برداشت.
انتهای پیام/م

جدال نماینده فارس با فرازبام دهدشت در دسته برتر هندبال مردان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۸۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی

در هفته هجدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، تیم هندبال آلومینیوم در یک رقابت شانه به شانه با تیم مدعی گیتی پسند ۲۰ - ۲۲ مغلوب میزبان اصفهانی خود شد.

آلومینیوم اراک که از مجموع دیدار‌های گذشته خود سه برد در کارنامه دارد با ۶ امتیاز، بالاتر از تیم‌های فراز بام دهدشت و پرواز هوانیروز در خانه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

 دیدی بستن هم با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و با ۲ امتیاز اختلاف در مقایسه با مس کرمان در جای دوم جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفت.

نماینده لیگ برتری هندبال استان مرکزی دوشنبه دهم اردیبهشت در اراک از تیم رده هشتمی پیکان سبزوار پذیرایی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • شکست نماینده اراک مقابل حریف بالای جدولی
  • نصب بنر اموات در دهدشت ممنوع است
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • پیروزی شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • برد شیرین فراز بام خائیز دهدشت بر سپاهان نوین اصفهان
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • افتتاح مرکز تصویربرداری پزشکی غرب فارس در کازرون
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس