Web Analytics Made Easy - Statcounter

جام ملت‌های آسیا برای ستاره ملی پوش و با اخلاق ایران جلوه ویژه‌ای دارد. احسان حاج صفی پس از سال‌ها خاطره سازی برای تیم ملی و عبور از صدمین بازی ملی، از مرز بازی‌های ملی آندرانیک تیموریان عبور می‌کند و به مهدوی کیا نزدیک می‌شود. او ۲۸ ساله است و فرصت زیادی برای افزایش این عدد دارد.

طرفداری - احسان حاج صفی به تدریج به چهره‌ای جاودانه برای تیم ملی فوتبال ایران تبدیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنی که مقبولیت زیادی در بین فوتبالدوستان ایرانی دارد. با انتخابی غیر از سرخابی‌های پایتخت، او مسیری متفاوت را برگزید و امروز به چهره‌ای تبدیل شده که محبوب همه است.

جام ملت‌های آسیا برای احسان حاج صفی سومین تجربه را در پیش رو دارد. پس از حضور در قطر ۲۰۱۱ و استرالیا ۲۰۱۵ اکنون بازیکن چپ پای تیم ملی به بازیکن باتجربه‌تری تبدیل شده است. در ۲۸ سالگی یکصد بازی ملی برای تیم ملی انجام داده و ۲ جام جهانی را پشت سر گذاشته است.

تمام این آمار می‌تواند به بازیکنی تعلق داشته باشد که در اوج تجربه و تاثیرگذاری قرار دارد. در امارات، حاج صفی از آمار آندرانیک تیموریان در بازی‌های ملی عبور می‌کند. این اتفاق در بازی دوم برابر ویتنام رخ می‌دهد به طوری که حاج صفی در صورت بازی برابر یمن به آمار تیموریان با ۱۰۱ بازی می‌رسد و با حضور در ترکیب بازی با ویتنام از آندو گذر می‌کند.

او بدین ترتیب به ششمین بازیکن تاریخ فوتبال ایران در زمینه آمار بازی‌های ملی تبدیل خواهد شد و جایگاه پنجم این جدول را که متعلق به مهدی مهدوی کیا با ۱۱۰ بازی ملی است نشانه می‌گیرد. حاج صفی در جام ملت‌ها حداکثر در ۷ بازی قادر به همراهی تیم ملی است که همین آمار او را در یک قدمی مهدوی کیا قرار می‌دهد.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد حاج صفی در آینده نزدیک جایگاه پنجم مهدوی کیا با ۱۱۰ و چهارم سید جلال حسینی با ۱۱۵ بازی ملی را تصاحب می‌کند. سن و سال او به گونه‌ای است که اگر در اوج بماند می‌تواند تهدیدی برای جواد نکونام با ۱۵۱ بازی ملی باشد و در حال حاضر تنها بازیکن تیم ملی است که به رسیدن به این آمار نزدیک است.

جام ملت‌ها در سال ۲۰۱۵ برای احسان حاج صفی رؤیایی آغاز شد چنان که شوت روی پای او در دقیقه اول وقت تلف شده نیمه نخست در اولین بازی برابر بحرین در ملبورن، اولین گل تیم ملی در جام و پایه گذار پیروزی دو بر صفر در آن مسابقه بود. آیا حاج صفی به یمن پیشرفتش در رنکینگ بازی‌های ملی، جام ملت‌های ۲۰۱۹ را نیز با گل آغاز می‌کند؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز اول هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر پنجشنبه در حالی برگزار شد که 3 مسابقه لیگ برتر 11 گل را برای تیم های مختلف در پی داشت.

در مسابقه اول پیکان و هوادار و در بازی دوم گل گهر و استقلال خوزستان 8 گل وارد دروازه یکدیگر کردند و از طرف دیگر نفت آبادان هم 3 گل در بازی آخر روز گذشته از پرسپولیس دریافت کرد که این سه مسابقه نوید هفته ای پر گل برای فوتبال ایران داد.

برنامه ادامه بازی های این هفته به شرح زیر است:

جمعه:

نساجی مازندران، تراکتور    استقلال - شمس آذر قزوین   فولاد- مس رفسنجان   یکشنبه 2 اردیبهشت   ذوب آهن  آلومینیوم اراک   ملوان- سپاهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمار جالب در اولین روز هفته بیست و چهارم؛ ثبت ۱۱ گل در ۳ بازی
  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی ایران را افزایش داد/ عبور از گنبد آهنین خارق‌العاده بود
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • یک آمار جالب؛ آنچلوتیِ مربی، مانع از شکسته‌شدن رکورد آنچلوتیِ بازیکن شد!
  • غایب بزرگ رئال در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ (عکس)
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • این عکس از حمله سپاه به اسرائیل تاریخی شد /گاف نماینده اسرائیل در سازمان ملل /موشک هایی که از دیوار دفاعی اسرائیل عبور کرد
  • آمار و دلایل محبوبیت بازی های آنلاین منتشر شد
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • رکورد‌هایی که در حمله موشکی ایران به اسرائیل شکسته شد + عکس