Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: کفتار سیاه در اقدامی وحشیانه و با نقشه‌ای ماهرانه پای در خانه‌های دختربچه‌ها می‌گذاشت و در نبود اعضای خانواده‌هایشان نقشه سیاه را به اجرا می‌رساند.

حجم ویدیو: 5.29M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، امیر معروف به امیررو یک جوان شیطان Evil صفت است که از چندی قبل به بهانه‌های مختلف پای در خانه دختربچه‌های تنها می‌گذاشت و پس از آزار و اذیت طعمه‌هایش دست به سرقت Stealing طلا و پول‌های داخل خانه‌ها می‌زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متهم 32 ساله از چندی قبل در محله‌های مختلف جنوب تهران سناریوی‌های شیطانی را به اجرا گذاشت و ماموران اداره 16 پلیس Police آگاهی تهران با بررسی دوربین‌های مداربسته خیلی زود موفق به شناسایی وی شدند.

امیر یکی از مجرمان و تبهکاران حرفه‌ای پایتخت است که بارها به خاطر جرایم مختلف به زندان Prison رفته و اوایل سال جاری از زندان آزاد شده است.

پدر این جوان شیطان صفت 30سال پیش نیز در ماجرای سرقت و فرار Escape از دست ماموران به کام مرگ فرو رفته است.

بنا به این گزارش، کفتار سیاه برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی Judge شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در اختیار ماموران اداره 16 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

نقشه پلید گرگ تهران برای دختربچه های تنها در خانه + عکس ها خفاش شب بیرجند دستگیر شد / بی آبرو کردن دختر و زن های جوان در خیابان خلوت کودک آزاری مرگبار دختر بچه مشهدی / سوختگی با سیگار، سیم داغ و ... قتل تازه داماد تهرانی مقابل چشمان همسرش در خیابان کمیل دکتر روانشناس پس اقدام شیطانی با بیمار نابینایش او را به آتش کشید+ عکس مرضیه کاری کرد که از همسرم جدا شوم و با او زندگی کنم / در مهمانی مختلط فهمیدم او خود شیطان است جنگ خونین بهرام و سعید کابلی برای به دست آوردن دختر فراری+ عکس بو بد تهران به خاطر گوگرد و فعالیت های آتشفشانی دماوند! + توضیحات دوربین دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را ثبت کرد ! این پیرمرد فقط 9 سال دارد! + عکس های عجیب وقتی پری به خانه برگشت مجید را با زنان بدکاره در وضعیت بدی دید و ... فیلم بریدن موهای دختر جوان در محل جاده مرگ دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات + جزئیات مستند جمال ارتباط برادرم با زن همسایه را برهم زد تا خودش آن زن را به دست بیاورد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا بازیگر سرشناس سینمای ایران در آی سی یوی بیمارستان بستری شد !+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: جنایی شیطان Evil سرقت Stealing پلیس Police زندان Prison فرار Escape قاضی Judge اخبار حوادث شکار عکس تهران دختران فیلم عکس زن وحشتناک تهران مرد دختر خانواده جوان پسر زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان

تیم ملی فوتبال جوانان بانوان ایران برابر ترکمنستان با ۷ گل به پیروزی رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دومین دیدار تیم‌های ملی فوتبال اجوانان بانوان ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۳:۳۰ به وقت تهران در شهر دوشنبه برگزار شد که شاگردان جهان نجاتی در این دیدار با ۷ گل پیروز میدان شدند.

گل‌های ایران را سمیه اسماعیلی در دقیقه ۱۰، تانیا جهانشاهی در دقیقه۱۳، سمیه اسماعیلی در دقیقه ۲۰، زهرا خانلرزاده در دقیقه ۲۶، مریم دینی در دقیقه ۴۵، نازنین منصوری در دقیقه ۶۴ و مریم دینی در دقیقه ۷۴ به ثمر رساندند.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۵ بر صفر به سود ایران به پایان رسید.

سومین دیدار ایران برابر تاجیکستان روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۸:۰۰ به وقت محلی و ۱۶:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود

دیگر خبرها

  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • (عکس) دیوید کامرون دست به سینه مقابل دختران جوان تاجیک
  • سندروم مسئله با پدر در کمین دختران
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • دختران جوان در معرض تهدید سندروم «ددی ایشو»!