Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@22:37:34 GMT

متن استعفای وزیر بهداشت منتشر شد +سند

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۲۹۹۵۶

متن استعفای وزیر بهداشت منتشر شد +سند

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، نامه استعفای سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت به دست خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان رسید.

سید حسن قاضی زاده هاشمی چهارشنبه هفته گذشته و قبل از سفر به کرمانشاه، استعفای خود را تقدیم رئیس جمهور کرده و تا امروز این متن انتشار نیافته بود و صبح امروز رئیس جمهور استعفای قاضی زاده هاشمی را پذیرفت و سعید نمکی به عنوان سرپرست وزارت بهداشت منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه استعفای سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شرح زیر است:

وزیر

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام؛

پس از خداوند دانا و توانا جنابعالی مطلع و شاهد هستید که اینجانب صرفا با انگیزه خدمت به مردم و تحقق آرمان های امام و انقلاب و رهبری و نیز شهدا و جانبازان و ایثارگران عزیز، وارد دولت های یازدهم و دوازدهم شدم.

اعضای محترم هیئت دولت نیز گواهند که طی چند سال گذشته تلاش کردم که به واسطه ناهماهنگی و خلف وعده های مکرر مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور به این مرحله نرسیم. اما آن روال ادامه یافت و حتی دستورهای مکرر حضرتعالی در طول سال های گذشته (مکاتبات حضرتعالی با سازمان مدیریت به پیوست تقدیم حضور می گردد) همچنان مطلع مانده و یا ناقص اجرا شده است و به یقین سلامت هموطنان را در آینده نه چندان دور با چالش های فراوان مواجه خواهد نمود لذا ادامه کار را امکانپذیر نمی بینم و به ناچار بدین وسیله استعفای خود را از ادامه مسئولیت تقدیم می نمایم.

لازم می دانم یکبار دیگر از اعتماد حضرتعالی و مجلس شورای اسلامی در دوران فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم صمیمانه سپاسگزاری نمایم، سال هایی که به لطف الهی و با کمک معاونان و رؤسای دانشگاه ها و همراهی پرسنل مهربان و سخت کوش و صبور نظام سلامت در بخش های دولتی و خصوصی و جامعه فداکار و نجیب پزشکی و پرستاری و مامایی و پیراپزشکی و ... توانستیم خدماتی را هر چند نه آنچه که در نظر بود، به هموطنان عزیز به ویژه طبقات محروم و مستضعف در اقصی نقاط کشور ارائه دهیم.

توفیق روز افزون دولت جنابعالی را در خدمت به ملت بزرگوار ایران، از خداوند متعال خواهانم.

ارادتمند سید حسن هاشمی

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سید حسن قاضی زاده هاشمی سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۲۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، استعفای مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در پی شکست آنان در مقابله با عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی ادامه دارد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که «یهودا فاکس» فرمانده مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی به «هرتزی هالیوی» رییس ستاد مشترک ارتش این رژیم اعلام کرده است که با آغاز ماه آگوست دست از کار خواهد کشید.

این در حالی است که صبح امروز منابع خبری رژیم صهیونیستی از استعفای «آهارون هالیوا» رییس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ناکامی در برابر عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین و همچنین پیامدهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق خبر دادند.

رییس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نامه استعفای خود به «هرتزی هالیوی» رییس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حماس در روز شنبه ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حمله خونینی را انجام داد که نتایج آن خشن و دردناک بود!

وی در ادامه افزود: بخش اطلاعاتی که تحت فرمان من است به ماموریتی که به ما سپرده شده بود، عمل نکرد و من از همان زمان تا ابد این روز سیاه را فراموش نخواهم کرد و تا همیشه این درد عمیق را با خود به همراه خواهم داشت!

بنابراین طی روز جاری ۲ تن از مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در پی ناکامی در برابر مقاومت فلسطین در جریان عملیات طوفان الاقصی مجبور به استعفا شدند که خود نشانگر عمق شکست این رژیم در برابر مقاومت فلسطین است.

کد خبر 6085839

دیگر خبرها

  • مردم آلبانی استرداد و خروج اعضای گروهک منافقین را از دولت خود مطالبه کنند
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • دومینوی استعفای مقامات صهیونیست ادامه دارد
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی
  • نخست وزیر پاکستان: چشم ما را روشن و دلمان را شاد کردید
  • «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • جنجال‌آفرینی مجدد بولسونارو در برزیل
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز