Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@01:24:11 GMT

مهارت آموزی زمینه ساز توسعه اشتغال است

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۱۰۷۹

مهارت آموزی زمینه ساز توسعه اشتغال است

فرخی گفت: مهارت آموزی زمینه ساز توسعه اشتغال در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سعید فرخی (13 دی) در نشست تخصصی کارگروه اشتغال استان مرکزی که با حضور مقدسی نماینده مردم اراک، خندا و کمیجان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر امر مهارت آموزی تاکید کرد و گفت: مهارت آموزی زمینه ساز توسعه اشتغال در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی در ادامه با اشاره به اینکه عملکر استان مرکزی در زمینه طرح کارورزی دانش آموختگان تحصیل کرده مناسب نیست، افزود: راستای اجرای این طرح سهم امسال استان مرکزی 2 هزار و 900 نفر بوده است و پنج هزار و 350 نفر در راستای این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد تنها 100 نفر جذب شده است.

در ادامه این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه یکهزار و 457 طرح اشتغال روستایی در بانک های عامل این استان، با رقم سه هزار و 660 میلیارد ریال مصوب و در حال بررسی است، افزود: سهم اعتباری اشتغال روستایی و عشایر کشور از 120به 180 هزار میلیارد ریال افزایش یافته و سهم استان مرکزی نیز در همین راستا افزایش می یابد.

محمد تقی آبایی هزاوه همچنین ادامه داد: 523 طرح با رقم یکهزار و 680 میلیارد ریال از مجموع یکهزار و 457 طرح اشتغال روستایی و عشایر، در بانک های عامل این استان در دست بررسی است و 942 طرح با رقم یکهزار و 860 میلیارد ریال مصوب شده است.

وی با اشاره به اینکه 857 طرح با رقم یکهزار و 410 میلیارد ریال منجر به عقد قرارداد شده و 831 طرح با رقم یکهزار و 280 میلیارد ریال در مرحله پرداخت است، بیان کرد: اگر پرداخت تسهیلات 942 طرح مصوب صورت گیرد 2 هزار و 784 فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی این استان ایجاد می شود.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: 9 دی مراجع و علماء مجلس حماسه 9 دی خبرگزاری شبستان کلیسا مراجع اجلاسیه جامعه مدرسین شیراز اصفهان استان مرکزی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا گفت: در این پادگان سربازان وظیفه در کنار فراگیری آموزش‌های نظامی برای ارتقای مهارت فنی خود در دوره‌های مختلف فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند.


امیر کرمی با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی گروه توپخانه ۵۵ ارتش را با همکاری فنی وحرفه‌ای افزود: شرکت کنندگان پس از فراگیری آموزش‌های تئوری فنی وحرفه‌ای در آزمون شرکت کرده و همچنین به صورت عملی دوره‌ها را فرا می‌گیرند.

وی ارتقای مهارت فنی وآماده به کار بودن سربازان را پس از گذراندن دوره خدمت از مهمترین اهداف برگزاری این دوره‌ها دانست وگفت: سربازان در بیش از ۶۰ رشته فنی وحرفه‌ای شرکت می‌کنند و با مهارت آموزی در محیط کار واقعی آشنا می‌شوند.


امیر سرتیپ دوم ستاد کرمی فرمانده گروه ۵۵ توپخانه نزاجا هم گفت: پارسال ۸۰۰ سرباز وظیفه موفق به دریافت گواهینامه مهارت فنی وحرفه‌ای از این پادگان نظامی شدند.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی + فیلم
  • سربازان مشمول بخوانند
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد