Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@22:13:15 GMT

کبک وریا خروس می‌خواند(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۲۱۳۲

مدافع راست استقلال شانس بالایی برای حضور در ترکیب تیم ملی پیدا کرده و احتمال دارد در جام ملت‌ها به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پشت سر گذاشتن رویای حضور در جام جهانی، وریا غفوری دوباره با عملکرد خوبی که در استقلال ارائه داد، به فهرست نفرات منتخب کارلوس کی‌روش بازگشت و همواره در اردوهای تیم ملی دیده شد تا اینکه در نهایت همانند چهار سال قبل جزو لیست دعوت شده‌ها به جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او که در این فصل به‌عنوان مدافع و وینگر راست در ترکیب استقلال قرار گرفته و در ۱۴ بازی عملکرد خوبی به همراه ۳ گل زده داشته، در دو دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل ازبکستان و ترینیداد و توباگو نیز به میدان رفت، اما مهم‌ترین حضور او در ترکیب ایران، آخرین بازی قبل از سفر به امارات بود.

 

غفوری در جام ملت‌های ۲۰۱۵ استرالیا در هر چهار مسابقه تیم ملی به میدان رفت که در سه دیدار در ترکیب حضور داشت و در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ نیز پنج بازی انجام داد تا نشان دهد کی‌روش نگاه مثبتی روی بازی او دارد و شاید حضور دوباره‌اش در فهرست تیم ملی، این امید را به او بدهد تا برای دومین دوره متوالی در جام ملت‌ها به میدان برود.

 

مدافع راست استقلال که تنها رامین رضاییان را به‌عنوان رقیب‌اش برای رسیدن به ترکیب تیم ملی دارد، در آخرین مسابقه تدارکاتی ایران برابر قطر ۶۷ دقیقه بازی کرد و به نظر می‌رسد بیشتر از همیشه شانس رسیدن به ترکیب تیم ملی را دارد و ممکن است برخلاف جام جهانی، کی‌روش در جام ملت‌ها از او بهره ببرد.

 

عکس از: نعیم احمدی

 

 

استقلال تهران تیم ملی ایران وریا غفوری جام ملتهای آسیا 2019

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران تیم ملی ایران وریا غفوری جام ملتهای آسیا 2019

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۲۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی

پس از رقم زدن یکی از بهترین بازی های فصل لیگ قهرمانان اروپا در پاریس، شاگردان ژاوی و لوئیز انریکه خودشان را برای بازی مرگ و زندگی آماده می کنند، دیداری که می تواند موفق بودن یا نبودن فصل آنها را تعیین کند. انریکه و ژاوی هر دو از این بازی به عنوان جنگ یاد کرده اند.

طرفداری | در جریان دیداری از دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بارسلونا و پاری سن ژرمن مقابل هم صف آرایی می کنند.

اطلاعات مسابقه بارسلونا و پاری سن ژرمن روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 16 آوریل ۲۰۲4 | 28 فروردین ۱۴۰3 ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: دور برگشت مرحله یک‌چهارم لیگ قهرمانان اروپا - فصل 24-2023 ورزشگاه: المپیک لوییس کمپانیس «مونتجوییک» (بارسلونا) داور: ایستوان کواتس از رومانی  ترکیب اولیه بارسلونا و پاری سن ژرمن 

بارسلونا (3-3-4): تراشتگن | کونده، آرائوخو، کوبارسی، کانسلو | پدری، دی یونگ، گوندوعان | یامال، لواندوفسکی، رافینیا

پاری سن ژرمن (3-3-4): اضافه می شود...

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بارسلونا - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • «زنان لجمن» و «خروس» به آمریکا رفتند/ آغاز مراحل فنی «سرخ»
  • واکنش پدیده ذوب‌آهن به حضور در استقلال و پرسولیس
  • بازیکن مطمئن سپاهان به ترکیب برمی‌گردد (عکس)
  • روشن: نکونام چشم و امید بازیکنان استقلال است
  • بازگشت مدافع محروم به ترکیب استقلال
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • بلیت‌های استقلال به قیمت پارسال برگشت
  • فلیکس: می‌خواهم بیشتر بازی کنم