Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@17:57:01 GMT

فتنه ۸۸ چه بلایی بر سر امنیت ملی ایران آورد؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۲۷۲۸

فتنه ۸۸ چه بلایی بر سر امنیت ملی ایران آورد؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی "به اضافه مستند" در جدیدترین قسمت خود میزبان مهدی محمدی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی بود.

محمدی در این برنامه صحبت‌هایی درباره تاثیرگذاری فتنه سال ۸۸ بر سر امنیت ملی انجام داد. 

 

 

 

بیشتر بخوانید: تیزر برنامه « 10 و 10 دقیقه » با حضور مهدی محمدی تحلیلگر مسائل راهبردی

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

صحبت‌های مهدی محمدی درباره فتنه سال ۸۸ + فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود

سعید وکیلی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین در حاشیه جلسه کمیته اقتصاد فرهنگی استان گفت: پرداختن به مسائل فرهنگی یکی از اولویت‌های اساسی کار ما در این استان است، یعنی علاوه بر موضوعات مربوط به آب، گردشگری، حوادث جاده ای، بحث فرهنگی را نیز در اولویت کار‌های خود قرار داده ایم.

وی ادامه داد: از سوی دیگر، یکی از تکالیفی که به استان‌ها محول شده تهیه برش نقشه مهندسی فرهنگی است، لذا ما اهتمام ویژه‌ای داریم برای رسیدن به این سند فاخر تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی خود را در سطح استان انجام دهیم و هر تصمیمی که می‌خواهیم در استان بگیریم نگاه فرهنگی هم به آن داشته باشیم تا به جایگاه فرهنگی قزوین اعتلای بیشتری ببخشیم.

وکیلی در ادامه با تاکید بر احصا مسائل اساسی فرهنگی استان، یادآور شد: پس از احصا مسائل فرهنگی استان، به اقدامات ملی و استانی که برای حل این مسائل می‌تواند متصور و کمک حال باشد خواهیم رسید و برنامه ها، فعالیت‌ها و بودجه‌هایی که برای اجرایی سازی این برنامه‌های فرهنگی خواهیم داشت را عملی می‌کنیم تا در نهایت بتوانیم به پنج مساله اساسی استان برسیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین بیان کرد: مسائل اساسی استان احصا و در مرحله اقدامات ملی قرار دارد و در جلسه امروز نیز ارائه و مورد تصویب قرار گرفت و امیدواریم تا هفه آینده در بخش کمیته فرهنگی این موارد نیز به تصویب برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تحلیلگر اسرائیلی : وزیر امنیت ما، لات‌ کوچه خلوت است
  • بی حجابی زیبنده آبادان نیست
  • برد پرگل یاران فردوسی‌پور مقابل سرخابی‌های سابق
  • واکنش واعظی به ادعای مقام دولت رئیسی علیه روحانی
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» از شبکه دو سیما
  • بررسی مسائل و مشکلات خانواده با «مشاور»
  • تلاش نماینده رژیم صهیونیستی در جلسه شورای امنیت برای فتنه انگیزی بین کشور‌های اسلامی
  • واکاوی بازتاب‌های جهانی عملیات «وعده صادق» از رادیو فرهنگ
  • سند برش اقتصاد فرهنگی قزوین در سفر رییس جمهور رونمایی می‌شود