Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی رده دومی در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، میزبان لیورپول صدرنشین بود که موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف را شکست دهد.

سیتی بازی را با مالکیت توپ بیشتر نسبت به حریف آغاز کرد اما نخستین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه 17 برای لیورپول ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلاح به پاسی عالی مانه را با دروازه بان منچسترسیتی ادرسون تک به تک کرد اما ضربه مانه به تیر دروازه سیتی برخورد کرد، در برگشت استونز مدافع سیتی خواست توپ را دور کند اما ضربه اش را به سر ادرسون که برای مهار توپ آمده بود، کوبید تا با اشتباهی عجیب دروازه میزبان در آستانه فروپاشی قرار گیرد اما خود استونز در آستانه دروازه توپ را بیرون کشید. داور با استفاده از تکنولوژی خط دروازه به درستی تشخیص داد توپ گل نشده زیرا قسمت کوچکی از توپ از خط دروازه رد نشده بود و تنها چند میلیمتر باقی مانده بود که دروازه شاگردان گواردیولا باز شود.

در دقیقه 40 آگوئرو در دهانه دروازه لیورپول پاس برناردو سیلوا را در اختیار گرفت و روی غقلت لوورن با ضربه ای محکم گل نخست بازی را برای میزبان به ثمر رساند.

در دقیقه 64 روبرتو فیرمینو با ضربه سر سانتر کوتاه ارسالی روبرتسون را در دهانه دروازه، وارد دروازه خالی سیتی کرد تا بازی یک بر یک شود.

اما این پایان کار نبود و سیتی دوباره در دقیقه 72 گل زده و از حریف پیش افتاد. ضربه عالی لروی سانه پس از برخورد به تیرک، دروازه آلیسون را گشود تا بازی دو بر یک شود و بار دیگر تیر دروازه به کمک تیم پپ بیاید.

فشار لیورپول در دقایق پایانی نتیجه نداشت و در نهایت این دیدار با پیروزی دو بر یک منچسترسیتی به پایان رسید.

سیتیزن ها با این پیروزی 50 امتیازی شدند و همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده لیورپول 54 امتیازی در صدر جدول هستند. این نخستین شکست فصل لیورپول در مسابقات لیگ برتر بود.

بیشتر بخوانید:

پوگبا برترین بازیکن ماه لیگ جزیره شد

نیوکاسل ۰ - منچستریونایتد ۲/سولسشیر به رکورد سر مت بازبی رسید

کاردیف ۰ -۳ تاتنهام /شاگردان پوچتینو در ولز کریسمس را جشن گرفتند

انتهای پیام/

پیروزی منچسترسیتی مقابل لیورپول

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال

اوساسونا در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا روبروی والنسیا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرد و فرصت نزدیک شدن به حریف را از دست بدهد.

آندره آلمیدا تک گل والنسیا و این بازی را در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند و پس از آن بود که تلاش‌های دو تیم برای باز کردن دروازه یکدیگر ناکام ماند، ولی اوساسونا این فرصت را داشت که بتواند در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده بازی را از روی پنالتی که توسط داور اعلام شده بود به تساوی بکشاند.

بودیمیر به عنوان پنالتی‌زن تیمش پشت این ضربه قرار گرفت و حرکتی انجام داد که تعجب بسیاری را به دنبال داشت و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی را هم به همراه داشت. او قصد داشت دروازه‌بان حریف را گول بزند، اما همین تصمیمش باعث اشتباه خودش در زدن ضربه شد.

قدرت این ضربه به حدی کم بود که دروازه‌بان والنسیا توانست به راحتی آن را در حالی که حتی به خط دروازه هم نرسیده بود در اختیار بگیرد و خیالش از بابت پیروزی تیمش در این بازی راحت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • صدرنشینی پرسپولیس با آتش‌بازی مقابل نفت + فیلم
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • بهت بازیکنان سیتی: سیلوا این چه ضربه‌ای بود! (عکس)
  • منچسترسیتی (۳) ۱ - ۱ (۴) رئال مادرید/ صعود شاگردان آنچلوتی به نیمه نهایی در ضربات پنالتی+ فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال