Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی امام در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت خطوط ۶ و ۷ مترو با بیان اینکه در پی بازدید شهردار تهران از روند تکمیل خط ۶، حناچی به بانک شهر قول داد که شهرداری تهران به تعهدات مغفول مانده خود در خصوص ارائه ملکی به بانک در راستای تجهیز خط ۶ اقدام کند گفت: با اینکه خط ۶ از لحاظ سیویل در موقعیت خوبی قرار دارد اما تنها ۱۰ درصد تجهیزات در آن نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با تزریق ۲۰۰ میلیارد تومان می توانیم نسبت به تکمیل ساخت و تجهیزات ۹ کیلومتر از خط ۶ از دولت آباد تا میدان شهدا با ۳ ایستگاه بعثت دولت آباد و شهدا اقدام کنیم گفت: اگر تا پایان سال تامین اعتبار شود می‌توانیم این نوع کیلومتر را افتتاح کنیم.

مدیرعامل مترو تهران در مورد آخرین وضعیت خط ۷ مترو نیز با بیان اینکه خوشبختانه مبلغ  ۷۰۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت به حساب شهرداری ریخته شده است و اخیراً به دست مترو رسیده است گفت: برنامه‌ریزی‌های دقیق در مورد تخصیص این ۷۰۰ میلیارد تومان به خط ۷ مترو انجام شده است و در صدد آن هستیم که این مبلغ را در طول خط با رایزنی با پیمانکاران اصلی و جزئی صرف کنیم.

امام با بیان اینکه خط ۷ مترو تا پایان سال آینده بنا به زمانبندی باید افتتاح شود گفت: اما بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال سه ایستگاه افتتاح خواهد شد.

وی افزود: ایستگاه هلال احمر در محدوده ۶ کیلومتری است که در تیر ماه افتتاح شد که به دلیل نبود پله برقی ایستگاه عبوری به شمار می رفت و بین ایستگاه نواب و مهدی قرار دارد که تا پایان بهمن ماه افتتاح خواهد شد. همچنین قسمت شمالی خط ۷ یعنی میدان صنعت تا نواب نیز افتتاح خواهد شد و ایستگاه تربیت مدرس نیز با رفع نواقص و تکمیل سیگنالینگ به مدار بهره برداری تا پایان سال خواهد رسید.

امام افزود: تا پایان شهریور ماه سال آینده نیز ۶ ایستگاه دیگر  وارد مدار بهره برداری می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری

تین نیوز

جلسه بررسی برنامه های اجرایی شرکت مترو تهران در خط 6 ومرور جدول زمان بندی اهداف تعیین شده، با حضور مدیرعامل شرکت مترو، پیمانکاران، مشاوران و سایر دست اندرکاران مربوطه انجام شد؛ طبق این برنامه ، اولویت فعالیت های اجرایی خط 6 در سال جاری، اتمام عملیات اجرایی 4 ایستگاه باقی مانده خط مذکور است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران وحومه (مترو) طی جلسه برگزار شده در خصوص اهم اقدامات خط 6 مترو در سال 1403 که با حضور مهندس "مسعود درستی" مدیرعامل شرکت مترو تهران انجام شد، مسائل مختلفی از جمله افتتاح ایستگاه های باقی مانده و ورودی های جدید، پایانه مترویی دولت آباد و پروژه توسعه جنوبی خط 6 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در این نشست با تاکید بر لزوم تسریع عملیات احداث ایستگاه های پروژه توسعه جنوبی خط 6 (از دولت آباد تا شهرری)، اولویت اصلی اقدامات متناظر با این خط در سال جاری را تکمیل 4 ایستگاه باقی مانده بخش اصلی خط 6 (سرباز، استاد نجات اللهی، میدان خراسان و شهدای هفدهم شهریور) برشمرد و خواهان ارائه برنامه جدید برای تکمیل ایستگاه های خط مذکور شد.

گفتنی است در بخش اصلی خط 6 مترو تهران، غیر از 4 ایستگاه باقی مانده که مربوط به بخش های میانی و جنوبی این خط می شود، پروژه توسعه جنوبی خط نیز دنبال می شود که اسفندماه سال گذشته عملیات حفاری مکانیزه آن به پایان رسید و از سال جاری، مرحله تکمیل ایستگاه های آن با شتاب بیشتری دنبال خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • مرگ مشکوک پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز + جزئیات
  • حادثه مرگبار برای پسر جوان در ایستگاه مترو سرسبز
  • ◄ بررسی اهم اقدامات شرکت مترو تهران در خط 6 برای سال جاری
  • خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • اقدام به خودکشی یک مرد جوان در مترو تهران
  • اقدام به خودکشی جوان تهرانی در ایستگاه مترو سرسبز
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند