Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@08:47:49 GMT

محور خوش ییلاق مسدود شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۵۱۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سروان حسین ناظمی فرمانده پلیس راه شاهرود-آزادشهر گفت: باتوجه به قیچی کردن یکدستگاه تریلی در محدوده پیچ اولنگ محور موقتا مسدودمی باشد
وی: افزود از کسانی که قصد تردد به سمت استان گلستان از محور گردنه خوش ییلاق را دارند تقاضا می شودجهت پیشگیری از ترافیک محور تا اطلاع ثانوی از تردد به این مسیر خود داری نمایند

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: امروز (۷ فروردین) محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر به علت تخلیه بار ترافیک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورها بیان کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی تا ساعت ۱۲ امروز، جنوب به شمال محور چالوس (پل زنگوله تا هریجان و مکارود تا میانک) و شمال به جنوب محدوده‌های میانک، مجلار، هزار چم، ولی آباد و تونل کندوان، آزادراه تهران شمال (محدوده‌های تونل شماره ۱۳، تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز)، جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های مشاء، لاسم تا گزنک و بایجان) و شمال به جنوب (محدوده کلرد) و آزادراه رشت _قزوین (رودبار) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین بیان کرد: محور خرم آباد-پلدختر و محور مینودشت _ پل بایلر نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک قلاده کاراکال در محور شاهرود - میامی تلف شد
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می شود
  • جاده چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • مسیر جنوب به شمال محور چالوس به تهران مسدود می‌شود
  • فیلم/ چالوس ۱۲ و ۱۴ فروردین به سمت شمال مسدود است
  • آغاز بازگشایی محور مسدود شده خلخال- پونل
  • ورودی‌های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • بازگشایی تمامی محورهای استان گلستان؛ لغزندگی جاده‌ها
  • ورودی های کندوان و آزادراه تهران - شمال مسدود شد