Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسکو - ایرنا - معاون وزارت موقعیت های اضطراری روسیه اعلام کرد: کار جستجوی قربانیان حادثه انفجار گاز در ماگنیتوگورسک پایان یافت و 39 جسد از زیر آوار بیرون آورده شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا، آلکساندر چوپریان خاطرنشان کرد: آخرین جسد از زیر آوار بیرون کشیده شد و ما تضمین می کنیم که در ساختمان تخریب شده جسد هیچ فردی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بنابراین کارهای جستجو و امدادرسانی در این محل به پایان می رسد و مرحله مهندسی و امور ساختمانی آغاز خواهد شد.
در بیانیه وزارت موقعیت های اضطراری روسیه نیز گفته شده است که در ساعات نخست تراژدی، با تلاش امدادگران 18 نفر از ساکنان خانه نجات یافتند و 6 نفر ازجمله دو کودک نیز بعدا در جریان عملیات امدادرسانی از زیر آوار بیرون کشیده شدند.
در محل حادثه بیش از 900 امدادرسان با 200 دستگاه فعالیت می کردند.
گفته شده به خانواده افرادی که بستگان خود را در این حادثه از دست داده اند در ازای هر قربانی یک میلیون روبل (حدود 15 هزار دلار) و به کسانی که در این حادثه به شدت زحمی شده اند 400 هزار روبل (5700 دلار) و به آن دسته که جراحت سطحی برداشته اند تا 200 هزار روبل (2900 دلار) پرداخت می شود.
علاوه بر آن به افراد مجردی که واحد مسکونی خود را از دست داده اند تا 500 هزار روبل (7 هزار دلار) و به افراد متاهل مسکن جدید به حساب دولت داده می شود.
براساس خبرها، افراد خیر و نیکوکار روس مبلغ 20 میلیون روبل (حدود 69 هزار دلار) برای کمک به خانواده قربانیان و آسیب دیدگان حادثه ماگنیتوگورسک اختصاص دادند.
انفجار گاز در طبقه دهم آپارتمانی در شهر ماگنیتوگورسک ساعت 4 روز دوشنبه رخ داد و در نتیجه آن 26 واحد مسکونی روی یکدیگر آوار شد.
اروپام*391* 1346 **

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي روسيه انفجار گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نشت گاز شهری در کوی کارمندان خرمشهر روز گذشته سبب انفجار و تخریب یک مجتمع مسکونی دو واحدی شد که در این حادثه دو نفر جان باختند و دو نفر مصدوم شدند.
یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری درخرمشهر که یک خانم ۳۱ ساله بود پس از مداوا از بیمارستان مرخص شد.
دیگر مصدوم حادثه که یک جوان ۱۹ساله بود به علت سوختگی بالا به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل شد.

دیگر خبرها

  • حادثه انفجار کپسول گاز در نوشهر
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • انفجار چاه در اردبیل قربانی گرفت
  • یک فوتی در اثر انفجار چاه فاضلاب در اردبیل
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • انفجار مین در سردشت دوزخمی برجای گذاشت
  • یادواره خانگی شهید حادثه تروریستی کرمان در یزدان آباد
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر