Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون تأکید کرد این تیم در هر مسابقه برای پیروزی مقابل رقبای خود به زمین خواهد رفت تا عدالت در هفته‌های پایانی رعایت شود. ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

اسماعیل تقی‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی 5 بر 3 تیم مس سونگون مقابل مقاومت قرچک اظهار داشت: در این بازی بچه‌ها در نیمه نخست در حد خود نبودند، اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور کلی اکنون تیم‌های انتهای جدولی انگیزه زیادی دارند تا بتوانند به مرحله پلی‌آف برسند و به همین دلیل بازی مقابل این تیم‌ها سخت است، ولی بچه‌ها خدا را شکر از پس این تیم برآمدند و به روند خوب‌مان ادامه دادیم.

وی در ادامه افزود: ما مقابل همه تیم‌ها به دنبال سه امتیاز هستیم تا بازی جوانمردانه رعایت شود و هر تیمی لیاقت بیشتری داشت به مرحله پلی‌آف برسد.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه نیز یادآور شد: برای ما فرقی نمی‌کند تیم حریف کجای جدول باشد. من این نکته را به بازیکنانم هم گفته‌ام که باید به تمام تیم‌ها احترام بگذاریم. هر بازی شرایط  خاص خودش را دارد و تمام تیم‌ها به دنبال سه امتیاز هستند. تیم سن‌ایچ در بازی رفت در تبریز ما را متوقف کرد و تیم خوب و قابل احترامی است، اما ما با هدف کسب سه امتیاز به ساوه می‌رویم. درست است ما در این مسابقه سه، چهار بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم، اما با تمام توان برای پیروزی به زمین خواهیم رفت.

تقی‌پور در مورد آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیه این تیم و محرومیت سه جلسه‌ای فرهاد فخیم نیز یادآور شد: نظری در این مورد ندارم و ترجیح می‌دهم فعلاً در این باره صحبت نکنم.

اعلام آرای انضباطی دیدار تیم‌های فوتسال سوهان محمد سیما - مس سونگون/ محرومیت 3 جلسه‌ای برای فرهاد فخیم

 

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ایران مقابل کویت

تیم ملی فوتسال ایران که جام ملت‌های آسیا را با برتری سه بر یک مقابل افغانستان آغاز کرد و پس از آن هم در تقابل با بحرین به پیروزی 4 بر 2 رسید، امروز در آخرین دیدارش در مرحله گروهی این رقابت‌ها به مصاف کویت چهار امتیازی می‌رود.

ملی پوشان فوتسال ایران در حالی از ساعت 17:30 امروز در سالن ایندور شهر تایلند مقابل کویت قرار می‌گیرند که کسب تساوی هم در این بازی آنها را صدرنشین گروه D جام ملت‌های آسیا می‌کند.

سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی 5 بازیکنی هستند که نفرات اولیه تیم ملی فوتسال ایران را در دیدار امروز مقابل کویت تشکیل می‌دهند و وحید شمسایی امیدوار به نمایش موثر آنها از شروع بازی است.

تیم ملی فوتسال ایران در دو دیدار اخیرش نمایش چندان دلچسبی نداشت، اما می‌تواند در بازی امروز مقابل کویت خودی نشان بدهد و برای رقبا در مرحله حذفی هم خط و نشان بکشد.

 

دیگر خبرها

  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ برتر فوتبال
  • موتور روشن و سرحال امین: درخشش ۱۸ امتیازی
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟