Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با بیانیه شرکت پدیده مادر تیم فوتبال پدیده رسما به شرکت شهر خودرو واگذار شد. هیات مدیره شرکت پدیده مادر بیانیه ای صادر و در آن اعلام کرد که پس از مذاکرات بامتقاضی خرید امتیاز این تیم درنهایت توافقات لازم صورت گرفت و پدیده در ازای تسویه بدهی ها و پرداخت هزینه های جاری و آتی به شرکت شهر خودرو واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو فوتبال برنا پدیده واگذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیوندای موتور دست‌ودلباز شد

گروه خودروسازی هیوندای، از طرح سرمایه‌گذاری و اشتغال در مقیاس بزرگ برای ارتقای رقابت‌پذیری خود در بازار جهانی رونمایی کرده است.

به گزارش ایسنا، گروه خودروسازی هیوندای کره جنوبی روز چهارشنبه (۲۷ مارس) اعلام کرد که ۶۸ تریلیون وون (۵۱ میلیارد دلار) را طی سه سال برای تقویت پتانسیل رشد خود در وسایل نقلیه الکتریکی و تجارت جدید حمل‌ونقل سرمایه‌گذاری خواهد کرد و به طور جداگانه ۸۰ هزار کارمند جدید را تا سال ۲۰۲۶ استخدام خواهد کرد و انتظار دارد این طرح سرمایه‌گذاری بیش از ۱۹۸ هزار شغل ایجاد کند.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه گفت که بیش از نیمی از سرمایه‌گذاری یا ۳۵.۵ تریلیون وون، برای زیرساخت‌های جدید تحقیق و توسعه و خطوط مونتاژ خودروهای الکتریکی اختصاص خواهد یافت. ۳۱.۱ تریلیون وون دیگر برای تحقیق و توسعه در خودروهای برقی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۶ روند فناوری که آینده صنعت خودروسازی را شکل می‌دهند
  • کشف ۲۹هزار لیتر سوخت قاچاق درمحور بندرعباس - میناب
  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • هیوندای موتور دست‌ودلباز شد
  • شکوفه اندیشیدن در سرزمین خودروسازی
  • پرسپولیس گران‌تر از استقلال در فرابورس
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • بیانیه سازمان منابع طبیعی درباره خبر قطع ۴ هزار درخت در منطقه الیمالات
  • دولت عربستان یک میلیارد دلار به شرکت خودروسازی لوسید تزریق کرد