Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@23:15:04 GMT

هواپیمای مشهد به تبریز دچار حادثه شد

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۶۶۳۷

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از ترکیدن همزمان سه لاستیک هواپیمای مسیر مشهد- تبریز پیش از نشستن روی باند فرودگاه بین المللی شهید مدنی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی صفایی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه پنجشنبه پرواز شماره ۵۶۱۶ شرکت هواپیمایی آتا با وجود ترکیدن لاستیک ها با ایمنی کامل فرود آمد، اظهار داشت: هیچ مشکلی برای مسافران ایجاد نشد و با حضور و تلاش عوامل فرودگاهی همه مسافران در سلامت کامل از هواپیما پیاده شده و به ترمینال داخلی انتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی افزود: به علت اینکه مشکل فنی در چرخ ها قبل از ورود هواپیما به فرودگاه تبریز توسط خلبان به فرودگاه اطلاع داده شده بود، تمهیدات لازم اتخاذ شده بود و هواپیما با ایمنی کامل در باند بتنی فرودگاه نشست.

وی با اشاره به اینکه به علت تعویض لاستیک ها یک ساعت باندبتنی فرودگاه مسدود شد، گفت: به علت مسدود شدن باند، پرواز شرکت هواپیمایی کارون در مسیر اهواز به تبریز با شماره پرواز ۲۶۵۳ کنسل شد و هیچ پرواز دیگری لغو نشده است.

صفایی اعلام کرد: درساعت ۲۲:۱۰ دقیقه باند اصلی فرودگاه تبریز باز شد و پروازها با تاخیر یک ساعته به سمت این فرودگاه در حال حرکت هستند.

منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سیدمحسن میرحسینی گفت: در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۴ فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه بین المللی سردارجنگل انجام شد.

وی افزود: با این پرواز‌ها، ۴ هزار و ۸۳۶ نفر از طریق فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به استان وارد و ۴ هزار و ۹۱۱ نفر هم در این مدت از این فرودگاه، به شهر‌های تهران، شیراز، کیش، بندرعباس، عسلویه، اهواز، مشهد مقدس، نجف اشرف و استانبول پرواز کردند.

مدیرکل فرودگاه گیلان با اشاره به جابه جایی بیش از ۱۹ هزار کیلوگرم بار در مدت ۱۰ روز در این فرودگاه، گفت: پرواز‌های فوق العاده نوروزی در مسیر‌های استانبول، مشهد و تهران تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت و از هفته دوم فروردین ماه، پرواز‌های مسیر اصفهان و تهران هم به صورت برنامه‌ای به لیست پرواز‌های هفتگی این فرودگاه اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گشت‌زنی هواپیمای بی‌سرنشین در آسمان نیمروز
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان میزبان ۲ هزار مسافر در ۲ روز
  • ارائه خدمات نوروزی در فرودگاه‌های مازندران
  • ۹۴ سورتی پرواز ورودی و خروجی در نیمه اول تعطیلات نوروزی