Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: در بین ۵ بازیکن محبوب کاربرانی که از فانتزی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ استفاده کردند نام دو بازیکن ایرانی دیده می‌شود.


به گزارش خرداد و به نقل از استار، در حالی که جام ملت‌های آسیا از فردا شنبه با دیدار امارات و بحرین شروع می‌شود، اپلیکیشن فوتبال فانتزی این رقابت‌ها نیز آغاز شده است تا کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا و علاقه‌مندان به فوتبال بتوانند هم‌زمان با شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، هیجان مضاعفی نیز برای خود ایجاد کنند و منتظر درخشش تیم خود در این رقابت‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بین سون هیونگ مین مهاجم تاتنهام و کره جنوبی در حالی محبوب‌ترین بازیکن در این برنامه است که او دو بازی اول تیمش در این رقابت‌ها را از دست داده و شاید کاربران به این بخش توجه نکردند که او نمی‌تواند در دو بازی اول، تیمش را همراهی کند. 
بعد از او نام مایا یوشیدا ستاره ژاپنی دیده می‌شود که در ساوتهمپتون عملکرد خیلی خوبی داشت و توانست یکی از بهترین بازیکنان تیمش باشد. سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران با اختلاف کمی در رده سوم قرار دارد. همچنین عمر السومه مهاجم نام آشنای تیم ملی سوریه و علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران نیز دو بازیکن محبوب دیگری هستند که در صدر انتخاب کاربران قرار دارند.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا باید روز دوشنبه برابر یمن قرار گیرد. برچسب ها: آزمون ، بیرانوند ، جام ملت‌های آسیا

منبع: خرداد

کلیدواژه: آزمون بیرانوند جام ملت های آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری سردار آزمون پس از حمله قلبی بازیکن رم

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم در واکنش به اتفاق تلخی که برای هم تیمی‌اش رخ داد با انتشار عکسی همراه با او در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: بهترین ایوان، بی‌صبرانه منتظر دیدنت هستم.

لازم به ذکر است که باشگاه رم با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اندیکا شرایط خوبی دارد و زیر نظر پزشکان تحت مداوا است.

منبع: خبر ورزشی

tags # سردار آزمون سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • علیرضا بیرانوند جدید اینجاست | عکس
  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟
  • (عکس) رونمایی از علیرضا بیرانوند جدید
  • تماشایی‌ترین نجات دروازه در تاریخ فوتبال (فیلم)
  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • تیم ملی فوتبال پشت تیم ملی فوتسال (عکس)
  • (عکس) استوری سردار آزمون پس از حمله قلبی بازیکن رم
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم
  • (عکس) استوری قشنگ سردار آزمون برای سلامتی بازیکن رم
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم + عکس