Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@12:50:08 GMT

تشکیل تيم نظارتی ویژه به منظور مهار گران فروشی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۲۳۷۳۳۲

تشکیل تيم نظارتی ویژه به منظور مهار گران فروشی

رئيس كل دادگستري خراسان شمالي از تشکیل تيم نظارتی ویژه به منظور مهار گران فروشی در بازار خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام اسدالله جعفری در گفت و گو با شبکه اترک با بیان اینکه عدم ثبات در بازار ارز، تلاطم قیمت ها و گرانی های موجود به هيچ وجه قابل توجیه نیست، گفت: تيم نظارتی ویژه تحت نظر دادستان ها، به منظور مهار گران فروشی در بازار تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاه های نظارتی در حوزه مقابله با گران فروشی، افزود: متأسفانه علیرغم همه اين اقدامات، خراسان شمالی، کماکان در ردیف استان های کم برخورداري است كه هزينه زندگي و معيشت در آن بالاتر از ساير استان هاي کشور بوده و اقدامات نظارتی فعلي تأثیر ملموس و محسوسی بر پيشگيري از روند رشد نامتعارف قیمت ها  نداشته است.

 

حجت الاسلام جعفري خاطرنشان کرد: نمی توان صرفاً  با صحبت و تذکر و جریمه نقدی با محتکرین و گران فروشان برخورد کرد.

 

رئيس كل دادگستري خراسان شمالي  افزود: به دادستان ها ابلاغ شد كه در این حوزه با اعمال نظارت بر دستگاه هایی که برای مهار قیمت ها و برقراری ثبات در بازار وظیفه ذاتی دارند، بطور میدانی ورود پیدا كرده و با کسانی که با اقداماتشان باعث اخلال در نظام اقتصادی می شوند به طور جدی و با قاطعیت برخورد کنند.

 

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراجع و علماء مراجع مجلس اصفهان دیدار با مراجع خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان شیراز حماسه 9 دی نماز جمعه بجنورد خراسان شمالی تنظیم بازار دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در ایام نوروز به ارزش ۹.۳ میلیارد ریال در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، احمد آریافر امروز در ستاد اجرای خدمات سفر استان خراسان جنوبی با اشاره به انجام بیش از دو هزار بازدید در ایام نوروز اظهار داشت: 180 پرونده با ارزش 9.3  میلیارد ریال در این بازدیدها تشکیل شد.

وی با بیان اینکه 300 تن آرد نیز بین سیاه چادرهای نوروزی در سطح شهرستان‌های خراسان جنوبی توزیع شد، افزود: در نظارت و پایش انبارها، یک انبار با 12 تن آرد و هشت تن روغن کشف شد که متعلق به یکی از واحدهای صنفی بود که موجودی انبار خود را در سامانه ثبت نکرده بود که در حال بررسی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: مردم در حال حاضر بیشتر دنبال کیفیت هستند و با وجود پیش‌بینی سازمان جهاد سازندگی استان، کمبود شدید میوه تنظیم بازار داریم و 200 تن میوه خریداری شده برای نوروز کم بوده است.

آریافر تصریح کرد: میوه‌های خریداری شده، سوت بندی شدند و به دلیل وجود تقاضا در بازار از چهارم فروردین میوه تنظیم در بیرجند نبود.

وی از نبود ذخیره سازی گوشت قرمز در کشور برای نوروز خبرداد و افزود: سهمیه 20 تنی گوشت قرمز  تهیه شده هم برای استفاده در شب‌های قدر در اختیار هئیت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • ۱۵ تن برنج و شکر در جزیره خارگ توزیع می‌شود
  • فضای بازار در قم برای گران فروشان باید ناامن شود
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد