Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نشست کمیته تخصصی مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استانداری، فرماندار شهر کرمانشاه و تنی چند از مسولان ذی‌ربط در فرمانداری کرمانشاه تشکیل شد.

محمدابراهیم الهی‌تبار معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه به اعتبارات و برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این نشست اشاره کرد و گفت: با توجه دولت تدبیر و امید، در دوران طلایی توجه به مسائل اجتماعی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مشارکت‌های اجتماعی ضرورت امروز کشور است، و مسائل اجتماعی بدون حضور مردم قابل حل نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید و وزارت کشور اصل فعالیت خود را در حوزه اجتماعی بر مبنای مشارکت‌های اجتماعی قرار داده است که در این دولت به این حوزه بهای مناسبی داده شد و امروز مسائل اجتماعی دوران طلایی خود را می‌گذراند.

 الهی‌تبار ادامه داد: هرچند که  برنامه ششم توسعه و بودجه سالانه رنگ و بوی مسائل اجتماعی گرفته است ولی توجه و تمرکز کلان کشور روی مسائل اجتماعی است و این یک فرصت به حساب می‌آید و باید همه از آن استفاده کنیم.

او با بیان اینکه کرمانشاه چهره زیبای ایران اسلامی است، افزود: باید تلاش کنیم که برندهای خوب استان کرمانشاه احصا شده و مطرح شوند تا حال و هوای خویی از استان نمایان شود و سرمایه‌گذاران راغب به آمدن به این استان کرمانشاه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: رویکرد کلان کشور به کرمانشاه مثبت است و البته استان برای قرارگیری در جایگاه اصلی خود علاوه بر دیدگاه ملی، به تلاش از درون نیز نیاز دارد و  می‌طلبد که همگان حرف از امید بزنند و مشوق سرمایه‌گذاران برای ورود به استان کرمانشاه باشند. برجسته‌سازی مسائل منفی مشکلی را حل نخواهد کرد.

الهی‌تبار ادامه داد: به لحاظ تخصیص اعتبارات نیز چه در اعتبارات هزینه‌ای و چه اعتبارات عمرانی سهم کرمانشاه بیشتر از متوسط کشوری تعیین شده و مجموعا استان کرمانشاه بیشتر از میانگین استان‌ها بودجه می‌گیرد.

او افزود: راه برون رفت از آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه مشارکت اجتماعی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه بر استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در این زمینه تاکید کرد و گفت: کار در سمن‌ها دقیق، ارزان و به بهترین صورت انجام می‌شود، به واقع سمن‌ها جایگاه تصمیم‌سازی برای مدیران و مسئولان را دارند و باید به این نقش اهتمام داشته باشند.

الهی‌تبار  ادامه داد: توانمندسازی شهروندان مهم‌ترین کار ما در کنترل آسیب‌های اجتماعی است.

او افزود: هنر ما آموزش مهارت و توانمندسازی شهروندان، صیانت از خانواده، آموزش جوانان و آگاه‌سازی والدین است. امروزه سبک زندگی تغییر کرده و اخبار در کسری از ثانیه رد و بدل می‌شود و بمباران خبری برای افراد فاقد آموزش و ظرفیت می‌تواند آسیب به بار آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه به روند کاهشی بسیاری آسیب‌های اجتماعی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به عنوان نمونه پارسال  رشد طلاق در استان کرمانشاه متوقف شد و این روند امسال هم دنبال خواهد شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استفاده از ظرفیت رشد سبک زندگی طلاق معاون سیاسی امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد

مراسم یادبود مادر همسر منوچهر متکی عصر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، مراسم ترحیم مادر همسر منوچهر متکی منتخب مجلس دوازدهم عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم در مسجد نور تهران برگزار شد.

در این مراسم، محسن رضایی دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان امام و رهبری،  علی‌اکبر صالحی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید، علی باقری‌کنی معاون سیاسی وزیر خارجه، سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز، حسن قشقاوی معاون اسبق وزارت خارجه، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه و علاالدین بروجردی منتخب مجلس دوازدهم حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • فصل تازه همکاری های امنیتی تهران - اسلام آباد
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد
  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • تقسیم صحیح و اصولی مسائل اساسی کشور یک ضرورت است
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • تاکید بر مدیریت اصولی سواحل و تفرجگاه‌های مازندران
  • ضرورت اشاعه فرهنگ مشارکت مردمی در اقتصاد