Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- در جلسه اي که با حضور مديران راه و شهرسازي استان و مديران بانک مسکن استان با هدف بررسي موانع و مشکلات مسکن مهر در استان و ساير موارد برگزار شد. مدير کل راه و شهرسازي استان مازندران از تعامل با دستگاههاي خدمات رسان براي رفع موانع و اتمام پروژه هاي مسکن مهر خبر داد.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، مهندس سيد محمد نظري مدير کل راه و شهرسازي استان مازندران در اين نشست عنوان کرد : اين اداره کل مصمم است با بکارگيري تمام توان و تلاش مضاعف و با همکاري ديگر دستگاه ها پروژه مسکن مهر را در کوتاه زمان ممکن به سرانجام برساند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي اظهار اميدواري نمود با برپايي چنين نشستها و جلسات و تعامل دو طرفه به زودي موانع مرتفع شده و ما شاهد به سرانجام رسيدن پروژه هاي مذكور باشيم. وي با اشاره به محدوديت هاي مالي دولت از تمامي دستگاه هايي که در چنين شرايطي براي  پيشرفت پروژه هاي مسکن مهر تلاش مي کنند قدرداني نمود .

مهندس نظري اظهار داشت: با توجه به پيشرفت فيزيكي پروژه هاي مسكن مهر در استان بايد با همت و تعامل دستگاه هاي زير بنايي استان خدمات شهري و زير بنايي پروژه هاي مذكور نيز هر چه زودتر اجرايي شود.

مدير کل راه و شهرسازي استان در ادامه تصريح كرد: مسكن دغدغه اصلي و ابتدايي براي هر خانواده اي محسوب شده ، از اين رو بر طرف كردن اين مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها مي تواند عاملي مهمي در جهت تعامل ، همدلي و اعتماد  مردم به آن دولت باشد.

مهندس نظري در خصوص تعامل دستگاه هاي خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طي جلسات منظم و پيگيري هاي مجدانه مسؤلين امر بسياري از مشكلات با همفكري دستگاه ها كمرنگ شده است.

وي افزود : شوراي تامين مسکن استان و کميته هاي فني آن به طور منظم تشکيل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پيگيري مي شود .

مدير کل راه و شهرسازي استان در ادامه ضمن اشاره به نقش ارزنده بانک مسکن براي امر آگاهي بخشي و اطلاع رساني يادآور شد : بايد ساز و کاري مهيا شود تا از توان بانک مسکن استان براي مشارکت و همراهي در امر تبليغات و اطلاع رساني براي جذب پيمانکاران و انبوه سازان و هچنين تشويق و ترغيب مردم براي مشارکت در امر بازآفريني شهري کمک و بهره بگيريم .

مدير عامل بانک مسکن استان نيز در اين نشست ضمن تقدير و تشکر از راه و شهرسازي از برگزاري چنين نشست هايي استقبال و مسائل و مواردي را مطرح و تصميم گيري مناسبي اتخاذ گرديد. 

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعامل با دستگاههاي خدمات رسان رفع موانع مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۲۳۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل اسناد مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ فقره سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سطح استان فارس توسط استاندار فارس با پیگیری‌های اداره کل راه و شهرسازی تحویل این اداره کل شد.
ناصر رضایی گفت: این اسناد مربوط به پروژه‌های نهضت ملی شهرستان‌های بوانات، ارسنجان، زرین دشت و شیراز است.
به گفته او: این اسناد تفکیکی اراضی واگذاری نهضت ملی مسکن به مردم هستند که پس از طرح در کارگروه‌های مربوطه تغییر کاربری و تفکیک شده و اسناد قطعات تفکیکی با همکاری و تعامل اداره کل ثبت اسناد و املاک استان صادر شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: سند این اراضی به‌منظور اخذ تسهیلات نهضت ملی مسکن در رهن بانک‌های عامل قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • تایید نهایی بیش از۱۱۶ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آماده باش دستگاه های امدادی و خدمات رسان استان اصفهان
  • آمادگی دستگاه‌های خدمات رسان برای ترمیم خسارت‌ها در جنوب سیستان و بلوچستان
  • لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان
  • ۳۵۰۰سند مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن تحویل داده شد
  • تحویل اسناد مالکیت تفکیکی اراضی پروژه‌های نهضت ملی مسکن